کد خبر: 685763
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴
دبیر همایش استانی بسیج و رسانه هرمزگان :
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام سجاد(ع) ‌هرمزگان‌ از برگزاری اولین همایش بسیج و رسانه در ۲۶ آبان‌ماه در این استان خبر داد.
مصطفی رضوانی اظهار کرد: اولین همایش «بسیج و رسانه» با حضور مسئولان کشوری و استانی، فعالان، اندیشمندان، صاحب‌نظران علوم ارتباطات و همچنین بیش از 150 نفر از فعالان عرصه رسانه با شعار بسیج، رسانه و گفتمان ولایت در سالن اجتماعات حسینیه ثارالله سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان برگزار می شود.
رضوانی، هدف از برگزاری این همایش را ترویج فرهنگ و تفکر بسیج با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها، تقویت و توسعه جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی، تعامل بیش از پیش میان بسیج و رسانه‌ها و تقدیر از رسانه‌های برتر بیان کرد.
این مسئول تصریح کرد: این همایش به صورت گفتمان‌های علمی و آموزشی به منظور بالا بردن توانایی‌های رسانه‌ای شرکت‌کنندگان و همچنین مشکلات و نظرات اصحاب رسانه مطرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، یادآور شد: در حاشیه این همایش از آثار برتر و فعال‌ترین خبرنگاران که در پوشش و انعکاس فعالیتهای بسیج در حوزه انتشار اخبار، بهترین عکس، خبر، گزارش، تیتر، مصاحبه، نقش بیشتری داشته اند تقدیر خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر