کد خبر: 684844
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴
با تلاش و پیگیری کارآگاهان آگاهی راز قتل کارمند یکی از ادارات دولتی گیلان فاش شد.
پایگاه خبری پلیس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان اظهار کرد: در پانزدهم مهر سالجاری، کشف جسد کارمند زن یکی از ادارات دولتی شهرستان رودسر به پلیس آگاهی گزارش شد.

فرهاد فلاح کریمی افزود: کارآگاهان آگاهی استان با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله در محل حاضر شده و با بررسی شواهد و مدارک در صحنه قتل متوجه شدند که این زن 27 ساله براثر ضربات جسم سخت به سر فوت نموده است.

وی با بیان اینکه لوازم شخصی مقتوله در صحنه جرم کشف نشد، بیان داشت: کارآگاهان آگاهی با تحقیقات همه جانبه پلیسی سرانجام پس از قریب به دو هفته، سرنخی از همکار خانم مقتول بدست آورده و وی را دستگیر کردند.

فلاح کریمی با اشاره به اینکه این زن 29 ساله به قتل همکارش به علت اختلافات شخصی در ساعات پایانی وقت اداری اعتراف نمود، تصریح کرد: این زن با ضربات آچار همکار خود را به قتل رسانده و ضمن برداشتن لوازم شخصی مقتوله، با تلفن همراه وی چند پیامک به خانواده مقتوله مبنی بر اینکه جهت انجام کاری به رشت رفته است، ارسال نموده بود.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه وسیله انجام قتل در منزل متهمه و لوازم شخصی مقتوله نیز در مرکز بازیافت زباله کشف شده است، افزود: متهمه با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

مرگ عروس و خواهر شوهر در رشت

نقص فنی بخاری و گازگرفتی در شهرستان رشت استان گیلان مرگ شیرین عروس و خواهر شوهر را در منزل مسکونی رقم زد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام فوت مشکوک دو زن جوان در منزل مسکونی به مرکز فوریت های پلیسی110در شهرستان رشت، ماموران انتظامی کلانتری 12 جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

محمدرضا جعفری خیرخواه افزود: ماموران انتظامی با حضور درمحل و بررسی علت مرگ، متوجه شدند که این دو زن، عروس و خواهر شوهر بوده که در منزل مسکونی به علت نقص فنی بخاری دچار گاز گرفتگی شده و فوت نموده اند.

وی با ابراز تاسف از این حادثه تلخ، بیان داشت: اجساد این عروس و خواهر شوهر 27 و 37 ساله جهت سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد.

کشف 13 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در لاهیجان

ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان لاهیجان، 13 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری از ماموران گمنام امام زمان(عج) مبنی بر ورود محموله سلاح شکاری غیرمجاز از طریق  استان های همجوار به این شهرستان، ماموران پلیس امنیت عمومی رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

محمود قاسمی افزود: در ادامه تحقیقات، ماموران پلیس امنیت عمومی و سربازان گمنام امام زمان (عج) سرانجام متهم را با یک دستگاه پراید در مسیر ورودی شهر مشاهده و با توقیف خودرو و دستگیری سرنشین آن، 13 قبضه انواع سلاح شکاری تک لول و دولول غیرمجاز به همراه تعدادی

وی با بیان اینکه خریدار سلاح های شکاری غیرمجاز نیز در نقطه ای دیگر از شهر دستگیر شد، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار