کد خبر: 683075
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
رییس هیات کشتی استان کرمانشاه:
رییس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: میزبانی کرمانشاه برای نخستین بار میزبان دو بخش کشتی آزاد و فرنگی مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی است.
احسان شکری نیا

رییس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: میزبانی کرمانشاه برای نخستین بار میزبان دو بخش کشتی آزاد و فرنگی مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی است.

به گزارش خبرنگار جوان در کرمانشاه، محمدحسین محبی، افزود: رقابت های بین المللی جام تختی سال هاست که در بخش آزاد برگزار می شود اما افت سطح کمی و کیفی این تورنمنت بین المللی سبب شد با نظر فدراسیون برای اولین بار بخش فرنگی نیز به این مسابقات افزوده شود.

وی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد با این تصمیم، مسابقات در سطح بسیار بالاتری نسبت به دوره های قبل برگزار شود و تیم ها و کشتی گیران مطرح تری در این رقابت ها حضور یابند.

محبی افزود: پیش بینی این است که کشتی گیرانی از 30 کشور دنیا در مسابقات جام جهان پهلوان تختی شرکت کنند و به احتمال زیاد کشتی گیران آمریکایی هم  که از قدرت های کشتی هستند در رقابت ها حضور داشته باشند.
رییس هیات کشتی استان کرمانشاه یادآور شد: جوایز خوبی هم برای تیم های برتر این مسابقات در نظر گرفته شده است به گونه ای که به تیم های اول تا سوم به ترتیب 10، هفت و پنج هزار دلار جایزه نقدی داده می شود.

وی با بیان اینکه به دنبال شرکت دادن یک تیم آزاد و یک تیم فرنگی از استان در این مسابقات هستیم، ابراز امیدواری کرد برگزاری این مسابقات معتبر بتواند تحولی جدی در کشتی کرمانشاه ایجاد کرده و کشتی کرمانشاه جایگاه واقعی خود را در این رشته پیدا کند.

محبی در خصوص زمان برگزاری این مسابقات اظهار داشت: هنوز زمان دقیق مسابقات جام جهان پهلوان تختی، مشخص نشده اما زمان تقریبی این رقابت ها اواخر دی ماه و یا اوایل بهمن ماه سال جاری خواهد بود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر