کد خبر: 681029
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
مديركل اطلاعات استان مرکزی
مديركل اطلاعات استان مرکزی گفت: امروز وزارت اطلاعات با برنامه‌ریزی، نیزهوشی و شبکه انسانی قوی و کارآمد در تمامی عرصه‌ها شرایطی ایجاد کرده که دشمنان نظام در هیچ جای دنیا دور از تیررس نیروهای امنیتی نظام نیستند و فضا برای خرابکاران و بدخواهان ناامن است.

رضايي مديركل اطلاعات استان مرکزی در همايش سی‌امین سالگرد تأسيس وزارت اطلاعات اظهار داشت: وزارت اطلاعات با توجه به شرایط و ماهیت انقلاب اسلامی به صورت مستقل و با بهره‌گیری از توانمندی‌های بومی شکل گرفته و هم اینک به عنوان یکی از تشکیلات منسجم و قدرت‌های برتر اطلاعاتی منطقه و جهان مطرح است.

ويافزود: تشکیلات اطلاعاتی ایران با هسته‌های قوی در عرصه شناسایی، اجرا و نظارت بر امور داخلی و فرامرزی توانسته اغلب توطئه‌های دشمن را بهنگام شناسایی کرده و با شیوه‌های علمی و اشراف اطلاعاتی هیچ فضای امنی را برای دشمن نگذاشته است.

رضايي عنوان کرد: دشمنان نظام در دستيابي بهاهداف خود تنها از شیوه‌های جنگ سرد بهره نمی‌جویند بلکه بسیاری از تهدیدات دشمن با ابزار جنگ نرم است و برخی از نیروهای خودی را ناخواسته و با راه‌های اطلاعاتی وادار به ایفای نقش برای دشمن می‌کنند.

مدیرکل اطلاعات استان مرکزی بیان کرد: رسالت سرویس اطلاعاتی کشور در شناسایی به هنگام و پیشگیری از تهدیدات نرم دشمن بسیار سنگین است و با هنرمندی و درایت در صحنه بوده و علیه این تهدیدها نقش‌آفرینی می‌کنند.

رضایی اضافه کرد: اقدامات اطلاعاتی کاری تخصصی و علمی است که پشتوانه قوی فنی و دانشی دارد چرا که باید با اشراف بر مسایل و تیزهوشی، قدرت تحلیل و عکس‌العمل سریع در برابر پیچیدگی‌های طراحی دشمنان را داشته باشد.

مدیرکل اطلاعات استان مرکزی با تبریک این هفته به سربازان گمنام امام زمان(عج) بیان کرد: مجاهدان خاموش این وزارتخانه با مهارت، ولایتمداری، تخصص، توانمندی و ایثار آماده شهادت هستند و در قبال رسالت حساس و سنگینی که انجام می‌دهند هیچ ادعایی ندارند.

رضایی عنوان کرد: وزارت اطلاعات در حیات 30 ساله خود مجموعه غنی از تجارب ارزنده امنیتی و حراستی را در خود دارد و با اشراف اطلاعاتی در حوزه‌های مختلف علم و فناوری روز توانسته سدی در برابر تهدیدهای دشمن باشد و از دستاوردهای علمی، نظامی و پیشرفت‌های مهم و حساس کشور به خوبی حراست و پاسداری کند.



منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار