کد خبر: 680371
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳
هفته دوم مرحله انتخابي يورو 2016
اشرف رامين
هفته دوم مرحله انتخابي جام ملت‌هاي اروپا امشب با برگزاري 9بازي آغاز مي‌شود و تا سه شنبه هفته آينده تمامي تيم‌هاي حاضر در گروه‌هاي نه‌گانه اين رقابت‌ها بازي‌هاي خود را انجام مي‌دهند.
 
طبق برنامه مهم‌ترين ديدار امشب را اسلواكي و اسپانيا برگزار مي‌كنند. هر دو تيم در گروه C قرار دادند و براي آنكه ثابت كنند حرف اول را در گروه مي‌زنند روياهاي زيادي براي بازي امشب در سر دارند. ميزبان اين بازي در نخستين ديدار خود در مرحله انتخابي يورو 2016 با يك گل اوكراين را شكست داد، در حالي كه اسپانيا مقدونيه را پنج بر يك از پيش رو برداشته است. خط حمله آتشين ماتادورها امشب بازيكنان اسلواكي را حسابي به دردسر مي‌اندازند. سرخيو راموس غايب اصلي اسپانيا در اين بازي است. در ديگر ديدارهاي اين گروه مقدونيه پذيراي لوكزامبورگ است و بلاروس به مصاف اوكراين مي‌رود.
 
در گروه E نيز تيم مدعي انگليس با سن مارينو مصاف مي‌دهد. سه‌شيرها در اولين هفته در خانه سوئيسي‌ها اين تيم را دو بر صفر بردند تا صدرنشين گروه پنجم باشند. اسلووني در خانه به استقبال سوئيس مي‌رود و ليتواني از استوني پذيرايي مي‌كند. امشب همچنين سه بازي از گروه G انجام مي‌شود كه طي آن مونته نگرو صدرنشين در زمين ليختن اشتاين به مصاف اين تيم مي‌رود، سوئد با روسيه مبارزه مي‌كند و مولداوي با اتريش مي‌جنگد.
 
رقابت‌هاي انتخابي يورو 2016 فردا شب نيز ادمه پيدا مي‌كند. در گروه اول مسابقات هلند در آمستردام به ديدار قزاقستان مي‌رود. با وجود آنكه قزاق‌ها حريف قدرتمندي براي نارنجي‌پوشان محسوب نمي‌شوند اما هلند اصلاً شرايط خوبي ندارد. شكست دو بر يك بازي قبل مقابل جمهوري چك وضعيت را براي اين تيم سخت كرده. گاس هيدينگ كه پس از جام جهاني هلند را از فان خال تحويل گرفته هنوز نتوانسته چهره واقعي لاله‌ها را به حريفان نشان دهد. درديگر ديدار اين گروه، لتوني رودرروي ايسلند قرار مي‌گيرد و تركيه قعر‌نشين نيز با چك روبه رو مي‌شود. در حال حاضر چك، ايسلند و قزاقستان به ترتيب در رده‌هاي اول تا سوم گروه قرار دارند.
 
اما در گروه B ولز تيم دوم گروه بوسني را پيش رو دارد و بلژيك هم به مصاف آندورا مي‌رود. در گروه H ايتاليا در خانه از آذربايجان پذيرايي مي‌كند، لاجوردي‌پوشان بازي اول خود را دو بر صفر از نروژ برده‌اند در حالي كه آذربايجان نتيجه را به بلژيك واگذار كرده است. مالت با نروژ بازي مي‌كند و بلغارستان رودرروي كرواسي قرار مي‌گيرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار