کد خبر: 680365
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶
خبر عجيبي كه ديروز همه را شگفت‌زده كرد
سعيد احمديان
عجيب‌ترين خبر ديروز شايعه بازگشت محمد رويانيان به صندلي مديرعاملي پرسپوليس بود؛ خبري كه بامداد ديروز يكي از خبرگزاري‌ها روي خروجي‌اش قرار داد تا زمزمه‌هاي بازگشت مدير‌عامل سابق قرمزها قوت بگيرد، آن هم در روزهايي كه حاشيه‌ها امان تيم درخشان را بريده است و انگار پرسپوليس همين شايعه را كم داشت!گفته مي‌شود صحبت‌هاي مقدماتي انجام شده و او هم موافقت اوليه‌اش را اعلام كرده است، هر چند ديروز رئيس هيئت مديره و معاون اقتصادي باشگاه پرسپوليس اين شايعه را به شدت تكذيب كردند اما شنيده مي‌شود پس از جدايي عليرضا رحيمي، اسپانسر قرمزها به دنبال بازگرداندن رويانيان است تا پرسپوليس در روزهاي آينده آبستن اتفاق‌هاي زيادي باشد.
   
 
«بايد بروم تا پرسپوليس نفس بكشد. از آنهايي كه به ويژه در پنج ـ شش ماه اخير دست به هر اقدامي زدند تا پرسپوليس با رويانيان به موفقيت نرسد توصيه مي‌كنم دست از اين اقدامات برداشته و چنين كارشكني‌ها و جفاهايي را نسبت به مديريت جديد نكرده و دست از اين كارهاي خود كه به پرسپوليس لطمه مي‌زند بردارند تا شايد از آه هواداران در امان بمانند. »اين جان كلام بيانيه كناره‌گيري محمد رويانيان از پرسپوليس در اول بهمن 92 بود. پس از رأي اعتماد مجلس به محمود گودرزي بود كه تغييرات در دو باشگاه سرخابي كليد خورد و آن روز نوبت به پرسپوليس رسيد. رويانيان هم قبل از آنكه بركنار شود با نوشتن يك بيانيه پر‌سوز گفت كه از پرسپوليس مي‌رود تا پس از دو سال و نيم حضور پر حاشيه در ساختمان شيخ بهايي، جايش را به مديرعامل جديد بدهد.
   
 
حالا پس از چند ماه بي‌خبري، خبر بازگشت او به پرسپوليس بدجوري همه را شوكه كرده است. بامداد ديروز بود كه فارس اين خبر را روي خروجي‌اش قرار داد: «در حالي كه باشگاه پرسپوليس بعد از بركناري عليرضا رحيمي هنوز مديرعامل جديدي به خودش نديده و بهروز منتقمي به عنوان سرپرست باشگاه فعاليت مي‌كند اما صحبت از حضور مديرعاملي محمد رويانيان در اين باشگاه شنيده مي‌شود كه در صورت وقوع اين اتفاق محمد رويانيان براي دومين بار مديرعامل باشگاه پرسپوليس خواهد شد. در همين رابطه شنيده مي‌شود سه‌شنبه شب جلسه‌اي ميان مسئولان شركت بهره‌بردار باشگاه پرسپوليس و رويانيان برگزار شده كه طرفين به توافقاتي هم دست يافته‌اند اما هنوز اين موضوع قطعي نشده است اما احتمال بازگشت محمد رويانيان را بيش از پيش بالا برده و شايد طي يكي دو روز آينده اتفاقات ديگري در پرسپوليس رخ بدهد.»
 
خبر بازگشت رويانيان در حالي بود كه با توجه به اختلاف او با مديران وزارت ورزش كه زمينه جدايي‌اش را هم كليد زده بود، كمتر كسي پيش‌بيني مي‌كرد كه شايعه بازگشت او به پرسپوليس مطرح شود. از طرفي ديگر، روز سه شنبه سعيد شيريني نيز در باشگاه پرسپوليس ديده شد. يك منبع آگاه با تأييد اين خبر به بانك ورزش گفته است:«سعيد شيريني روز سه‌شنبه در دفتر اين باشگاه ديده شده است. » از انگيزه‌هاي شيريني اطلاعي در دست نيست، اما اين مسئله مي‌تواند به شايعات مربوط به بازگشت رويانيان دامن بزند. نامه نيوز هم در خبري كه روي خروجي‌اش قرار داد مدعي شد كه شايعه بازگشت رويانيان صحت دارد و بن‌بست در مذاكرات با اسپانسر و ناكامي در جذب بازيكن مسئولان پرسپوليس را به فكر همكاري دوباره با رويانيان انداخته است. گفته مي‌شود در همين رابطه مذاكراتي با ستاد كل نيروهاي مسلح صورت گرفته تا در صورت موافقت، رويانيان به جمع قرمزها برگردد.
 
اين خبر به نظر مي‌رسد بي‌ارتباط با مشكلات حميدرضا سياسي رئيس هيئت مديره باشگاه با اسپانسر و تلاش وي براي فسخ قرارداد نيست. گفته مي‌شود اقدامات سياسي براي در دست گرفتن مجراي اقتصادي باشگاه با آنچه مورد نظر وزارت ورزش است اختلافات بسيار اساسي دارد و به همين دليل وزارت ورزش با مطرح كردن نام محمد رويانيان درصدد تحت فشار قرار دادن سياسي است.
 
حميدرضا سياسي كه به همراه بهروز منتقمي و چند مسئول ديگر پرسپوليس براي مذاكره با رئال مادريد بامداد ديروز به اسپانيا رفت با تكذيب بازگشت رويانيان به مهر گفت:«چرا اين سؤال را از من مي‌پرسيد؟ اين سؤال را بايد از كساني كه مرا در پرسپوليس گذاشته‌اند بپرسيد. با اين حال من بازگشت رويانيان به پرسپوليس را قويا تكذيب مي‌كنم و چنين چيزي اصلاً صحت ندارد.» معاون اقتصادي باشگاه پرسپوليس هم ديروز اين خبر را تكذيب و عنوان كرد كه جلسه اسپانسر با رويانيان براي مديرعاملي نبوده است. عبدالله تفرشي به ايسنا گفت:« اسپانسر باشگاه از ابتداي فصل تا به حال چندين بار با رويانيان جلسه گذاشته و درباره قراردادهاي فصل گذشته و همچنين پيگيري مشكلات برخي پيشكسوتان صحبت كرده و از او مشورت گرفته است اما اسپانسر نمي‌تواند به رويانيان پيشنهاد مديرعاملي بدهد؛ چراكه مدخليتي در اين موضوع ندارد و اين بحث به وزارت ورزش مربوط مي‌شود.
 
 
اسپانسر از اين به بعد هم در بحث‌هاي اقتصادي از تجربيات رويانيان استفاده مي‌كند. »تكذيب مديران پرسپوليس در شرايطي است كه وزارت ورزش تاكنون درباره اين خبر هيچ گونه واكنشي نشان نداده است و بايد براي جدي بودن يا نبودن خبر بازگشت رويانيان منتظر روزهاي آينده ماند؛ خبري كه عجيب‌ترين خبر ديروز بود!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار