کد خبر: 675582
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹
استاندار سمنان:
استاندار سمنان با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس گفت: فرارسیدن مهر شوق خالصانه دانستن را در بهار تعلیم و تربیت نوید می دهد.

محمد وکیلی در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در پیامی به فرهنگیان و دانش آموزان افزود: مهر آغازی برای مشتاقان علم آموزی و پرورندگان بینش و دانایی و بهار تعلیم و تربیت و شکوفایی گلهای بوستان معرفت است.

وی با اشاره به تقارن مهر با آغاز هفته دفاع مقدس افزود: این تقارن رایحه عطرآگین نام و خاطره شهدای عزیز دانش آموزی را نشر می دهد که درس عشق را با قلم جان و مرکب خون نوشتند و آموختند از معلمان خود که باید پاسدار دین و میهن بود و برای آن سر و جان داد.

وکیلی گفت: بی تردید این جلوه های زیبای شور و شعف و اندیشه و تفکر جوانان است که زمینه ساز فتح قله های رفیع دانایی است و تنها با کوشش و جوشش وارثان انبیاء و اولیاء الهی محقق می شود.

استاندار سمنان ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس به دانش آموزان، معلمان و مربیان، تاکید کرد:   رجاء واثق دارم به مدد الطاف الهی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ نامیده شده، همواره با همت بلند و عزم راسخ در کنار تلاش بی وقفه دولت تدبیر و امید برای وصول به چشم اندازها و تحقق اهداف آن در مسیر تربیت نیروی انسانی کارآمد گام های موثری برداشته و شاهد پیشرفت همه جانبه آموزش و پرورش و شکوفایی استعدادهای درخشان و بالقوه دانش آموزان استان دین مدار و دانش پژوه سمنان باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر