کد خبر: 674716
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰
در لرستان تشریح شد
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تشریح برنامه های سپاه پاسداران این استان در هفته دفاع مقدس، گفت: برنامه های سپاه لرستان در سه سطح برگزار می شود.
بهروج

به گزارش جوان از خرم آباد سرهنگ پاسدار محمد پازدار، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، صبح امروز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: هرساله یکی از عملیات های دروان دفاع مقدس، در هفته دفاع مقدس در لرستان بازسازی می شود.

وی اقتدار و عزت ایران اسلامی را حاصل حماسه آفرینی جوانان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: با توجه به جایگاه والای هفته دفاع مقدس، برنامه های این هفته باید به خوبی برگزار شود.

پازدار با اشاره به برنامه های اجرایی سپاه پاسداران لرستان در سه سطح، افزود: گردهمایی بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس که 31 شهریور ماه اجرا می شود یکی از این برنامه ها است.

وی با بیان این که هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای ترویج و تبیین فرهنگ ایثار بین نسل جوان و نوجوان است، بیان داشت: اجرای برنامه ها در راستای آشناسازی نسل جوان با رشادت های شهدا و ایثارگران است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: بخش دیگری از برنامه های سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل(ع) عمومی و برای آحاد مردم اجرا می شود.

وی در ادامه از اقشار گوناگون بسیج به ویژه خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، مسؤولان و مردم جهت شرکت در برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس دعوت کرد.

تفکر و روحیه شهادت طلبی از دستاوردهای دفاع مقدس است

پازدار با بیان این که روحیه شهادت طلبی از دستاوردهای دفاع مقدس است، بیان داشت: تقویت تفکر و روحیه ایثار بین آحاد جامعه به ویژه جوانان مهم ترین هدف اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل(ع) لرستان هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی در جهت حفظ، صیانت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیان کرد.

وی در ادامه عنوان داشت: در ایام هفته دفاع مقدس صبحگاه میثاق با شهیدان، در مرکز استان و دیگر شهرستان ها برگزار می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار