کد خبر: 673766
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:
فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام یک باند قاچاق، دستگیری 16 قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر و کشف 301 کیلوگرم تریاک در عملیات‌های جداگانه ماموران این فرماندهی خبر داد.

سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در ادامه مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران یگان تکاوری این فرماندهی حین گشت‌زنی در جاده تالاب به یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس مشکوک و قصد متوقف کردن آن را داشتند که راننده با مشاهده ماموران با خودرو دور زده و به سمت بیابان حرکت کرد.

وی افزود: با فرار خودروی مذکور بلافاصله ماموران به تعقیب آن پرداخته و با رعایت قانون به کارگیری سلاح برای متوقف کردن خودرو اقدام به شلیک هوایی کردند اما خودرو بدون توجه به راه خود ادامه داد تا اینکه ماموران به سمت خودرو تیراندازی کرده و سرانجام آن را متوقف و در بازرسی از آن مقدار 206 کیلوگرم تریاک کشف و دو نفر را دستگیر کردند.

این مقام مسئول بیان داشت: مأموران این فرماندهی همچنین در شهرستان‌های اردستان، لنجان، کاشان ، نایین و گلپایگان طی عملیات‌های جداگانه موفق شدند تعداد 13 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر را دستگیر، پنج دستگاه خودروی سبک و سنگین را توقیف و مقدار 95 کیلو و 9 گرم تریاک را کشف کنند.

آقاخانی عنوان داشت: در مجموع عملیات‌های صورت گرفته طی 24 ساعت گذشته مقدار 301 کیلو و 9 گرم تریاک کشف، یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر که محموله سنگینی را از استان‌های شرقی کشور به سمت اصفهان حمل می‌کردند منهدم و تعداد 16 قاچاقچی و توزیع‌کننده مواد مخدر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار