کد خبر: 673064
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
مدیر امور سینمایی گلستان خبر داد:
سبد کالای فرهنگی به زودی به صورت کارت بلیط نیم بها برای استفاده بیشترگلستانی ها از سینما در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

محمدزمان کاشفی گفت: افراد با دراختیار داشتن کارت‌های سبد کالای فرهنگی و شارژ هر ماهه آن میتوانند از خدمات آن استفاده کنند.

مدیر امور سینمایی گلستان با بیان اینکه سعی داریم در بسیاری از فیلم‌ها برای جذب مخاطب یارانه‌هایی را به ادارات اختصاص دهیم، افزود: نیم بها کردن بلیط بسیاری از فیلم‌ها و در اختیار قرار دادن آنها در اختیار نیروهای مسلح، کانون بازنشستگان و اداره کار و رفاه اجتماعی و غیره از اقدام‌های انجام شده در این زمینه است.

وی تصریح کرد: به مناسبت روز گرگان و روز سینما بلیط‌ها به صورت نیم بها در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

کاشفی همچنین اضافه کرد: در چند سال اخیر با بالا رفتن امکانات سینمایی مانند دیجیتالی کردن صدا و تصویر، فروش اینترنتی و به روز شدن مباحث آموزشی فیلم ها اوضاع سینماها نیز بهبود یافته است.

مدیر امور سینمایی گلستان ادامه داد: هم اکنون تمام سینماهای استان گلستان به سیستم های دیجیتال صدا و تصویر مجهز شده اند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 6 سینما در استان گلستان فعالیت دارند، اظهار کرد: سالن یک و دو سینماعصر جدید گرگان، سالن یک و دو سینما بهمن گرگان، سینما هجرت گنبد و بهمن آزادشهر در حال حاضر فعال هستند.

کاشفی اظهار کرد: سینماهای در حال پوشش حوزه هنری به موسسه فرهنگی تبلیغاتی  بهمن سبز در شهریور سال گذشته واگذار شده و خوشبختانه همه سینماهای تحت پوشش موسسه فرهنگی و تبلیغاتی بهمن سبز، مجهز به سیستم دیجیتال شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر