کد خبر: 669164
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۱
طی حکمی از سوی معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان "پروفسور عباس زراعت" سرپرست دانشگاه کاشان به عنوان دبیر کارگروه پژوهش و فناوری منصوب شد.
هادی مومنی راوندی
ابوالفضل صدرائیه در این حکم افزوده است: در راستای تحقق تدبیر و عقلانیت در تصمیم گیری های کلان و سرعت بخشیدن به توسعه و پیشرفت همه جانبه کاشان با بهره مندی از پشتوانه تحقیق و پژوهش، بدینوسیله جنابعالی را که مسئولیت هدایت دانشگاه کاشان، به عنوان کانون تفکر و اندیشه کاشان بزرگ را دارید به موجب این حکم به سمت دبیر کارگروه پژوهش و فناوری منصوب می نمایم تا با تشکیل این کارگروه به بررسی چالش ها، فرصت ها و راهکارهای توسعه همه جانبه و پایدار منطقه به صورت تخصصی پرداخته و مدیریت شهرستان را با طراحی نقشه راه، درطی مسیر توسعه همراهی نمایید.
در این حکم افزوده شده است: پایش مستمر اقدامات توسعه ای شهرستان و ارایه نتایج ارزیابی به اینجانب، جهت بهبود مسیر و اصلاح فرآیند توسعه، برای نظارت، هدایت و هماهنگی از جمله وظایف جنابعالی خواهد بود.
فرماندار کاشان تاکید کرده است: بدیهی است از آن استاد فرهیخته انتظار دارم در تنظیم ساختار دبیرخانه این کارگروه، نسبت به تشکیل کمیسیونهای تخصصی مرکب از اعضای هیات علمی دانشگاهها، صاحب نظران علمی و تجربی و مدیران اجرایی شهرستان اقدام و با خرد جمعی و بدون هرگونه سیاست زدگی و یک جانبه نگری و بر اساس شاخص های علمی، موضوعات تخصصی در حوزه های گردشگری، آب، آموزش و توسعه مدیریت، برنامه ریزی دانش محور، امور اجتماعی  فرهنگی و امور اقتصادی را بررسی و ارایه طریق نمایید.
صدرائیه در پایان این حکم ابراز امیدواری کرده است:  با اتکال به خداوند متعال و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای در پیشبرد برنامه های دولت تدبیر و امید با جلب مشارکت همه دلسوزان متخصص و متعهد در عرصه آبادانی کاشان موفق و موید باشید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار