کد خبر: 667385
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۲
معاون عمرانی استانداری مرکزی خبر داد:
معاون عمرانی استانداری مرکزی از راه اندازی خط پروازی کیش- اراک - مشهد از 8شهریور ماه همزمان با هفته دولت ازفرودگاه اراک خبر داد.
فاطمه قاسمی

مهندس مهدی زندیه کیلی در نشست هماهنگي با آژانسهاي مسافرتي براي برقراري پروازهاي فرودگاه اراك افزود: پروازهای کیش – اراک و اراک – مشهد از 8 شهریور ماه در روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته انجام می شود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی تطویل، مقام سازی و تعریض باند فرودگاه اراک پایان یافته و آماده بهره برداری میباشد گفت: اولین پرواز با هواپیمای فوکر 100در هفته آتیاز این فرودگاه به مقصد مشهد انجام می شود.

معاون عمرانی استانداری مرکزی خاطر نشان کرد: کلیات باند فرودگاه اراک به تایید ناظرین هواپیمایی رسیده و از لحاظ فنی ومهندسی بالاترین استانداردهای لازم را اخذ نموده است و زمینه پرواز در فرودگاه فراهم است.

زندیه کیلی افزود: با انجام این مقاوم سازی و تطویل باند فرودگاه اراک، مقدمات لازم برای پرواز هواپیمای پهن پیکر و برقراری پروازهای برون مرزی و امکان راه اندازی پروازهای حج عمره، تمتع ، عتبات عالیات و ... فراهم شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه سفربه عتبات عالیات به دلایل شرایط منطقه عراق به صورت هوایی انجام میشود در آینده نزدیک پرواز مستقیم به عتبات عالیات راه اندازی میشود.

معاون عمرانی استانداری مرکزی لازمه رونق و تداوم پروازهای فرودگاه اراک استقبال و حمایت همشهریان و مسئولین و مدیران دستگاه ها و کارخانجات و ...عنوان کرد و بیان داشت: دفاتر خدمات مسافرتی در تداوم دائمی و رونق پروازهای فرودگاه نقش بی بدلیلی دارند.

وی راه اندازی فرودگاه و برقرای پروازهای داخلی و خارجی را از مطالبات به حق مردم استان دانست و بیان داشت: رونق خطوط پروازی موجب بهره مندی و نفع همگان می شود.

وی افزود: براساس تجربیات سنوات گذشته فعالیت فرودگاه، بهترین راهکار برای برقراری و تداوم پروازهای فرودگاه اراک اتکا به ظرفیتهای بومی منطقه و الگو قرار دادن نظرات و پیشنهادات دفاتر خدمات مسافرتی است.

زندیه وکیلی برضرورت همکاری آژانس های مسافرتی استان جهت برقراری و رونق پروازها گفت: دفاتر خدمات مسافرتی استان می توانند با یک رویکرد مثبت و درک شرایط متقابل شرکت هواپیمایی اهتمام ویژه جهت شکل گیری پروازها داشته باشند و تمام تلاش خود را بکار گیرند.

وی همچنین برضرورت استفاده از ظرفیت ادارات و دستگاه های استان و تشویق به تهیه بلیط برای پرسنل گفت: شهر اراک شهری کارگری و اداری است و با برقرای پروازها می توان بعد تجاری شهر را نیز توسعه داد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
م حمد فرجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
0
0
بهترینتبلیغ اینه که مردم تو آسمون شهر هواپیما رو ببینن ما هیچوقت ندیدیم کی میاد کی میره تو هوا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار