کد خبر: 666742
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
امام جمعه گلپایگان:
امام جمعه گلپایگان در خطبه های نماز جمعه با اشاره به شرایط کم آبی در کشور گفت: مدیریت مصرف و نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی می تواند نقش بسزایی در گذر از بحران کم آبی موجود در کشور داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین " محمد رضا اسماعیلی " در خطبه های نماز جمعه گلپایگان در مصلای نماز جمعه این شهر خواستار صرفه جویی در مصرف آب و برق بخصوص در ایام باقیمانده تابستان شد. وی با اشاره به شرایط فعلی آب خاطر نشان کرد : در اثر کمبود بارندگی مشکلات زیادی در بخش آب بوجود آمده و می بایست درست مصرف کردن و برنامه ریزی و مدیریت در مصرف آب توسط همه مردم صورت پذیرد.اگر افرادی در خصوص مصرف اب کار کارشناسی کرده و شیوه های درست مصرف را ارائه مینمایند همه باید تمکین کنند .

وی اظهارداشت: خوشبختانه وضعیت آب در بخش خانگی و کشاورزی در شهرستان به شرایط بحران نرسیده است ولی همه باید همراهی کنیم و با مدیریت مصرف و صرفه جویی از بوجود آمدن شرایط بحرانی آب جلوگیری نماییم .

امام جمعه گلپایگان در بخش دیگری از سخنان خود افزود : ما باید آینده گر باشیم . اسلام از مسلمانان میخواهد که وسعت نظر داشته باشند ،همت بلند داشته باشند فردای قیامت یکی از چیزهایی که از ما بازخواست میشود این است که شما نعمت آب داشتید، چرا از نعمت آب درست استفاده نکردید.

وی در پایان این بخش از سخنانش از همه آحاد مردم خواست در مصرف آب چه در بخش خانگی و چه در بخش کشاورزی مدیریت بهینه داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر