کد خبر: 665141
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۳
رییس دانشگاه یزد:
رییس دانشگاه یزد در تشریح عملکرد خود از زمان انتصاب در دانشگاه یزد گفت: اولین دستاورد تغییرات انجام گرفته در مجموعه مدیریت دانشگاه تغییر فضا و ایجاد آرامش بر بخش های مختلف دانشگاه بوده است.

دکتر محمد صالح اولیاء هدف اصلی خود را ارتقاء جایگاه دانشگاه یزد در کشور و در سطح بین الملل اعلام کرد و افزود: دست یابی به شاخص هایی که می تواند ما را مطرح کند و اعتبار ما را ارتقا بخشد در دستور کار مدیریت دانشگاه قرار دارد.

وی ارتقاء کیفیت توام با کمیت، تکریم دانشگاهیان، جذب نخبگان، جبل مشارکت یزدی تباران برای اعتلای دانشگاه، تدوین شاخص های مناسب برای ارتقای بهره وری، گسترش روابط علمی با سایر مراکز علمی داخل و خارج کشور و... را از مهمترین برنامه های پیشروی دانشگاه یزد بر شمرد.

رییس دانشگاه یزد با اشاره ه به رتبه این دانشگاه در کشور گفت: رتیه بندی های مختلفی توسط نشریات و موسسات علمی پژوهشی صورت گرفته که با توجه به متغییر بودن معیارها ، رتبه های مختلفی به دانشگاه یزد اختصاص داده شده است.

وی تصریح کرد: بنا به رتبه بندی صورت گرفته توسط یکی از مجلا ت کشور ترکیه دانشگاه یزد در رتبه 27 قرار دارد اما براساس رتبه بندی های صورت گرفته در داخل کشور رتبه دانشگاه یزد از 16 تا 23 متغیر است.

اولیاء گفت: قرار گرفتن در بین 10 دانشگاه برتر کشور کار دشواری است اما تمام سعی و تلاش خود را برای رسیدن به این هدف به کار گرفته ایم.

وی با بیان اینکه در کنار رویکردهای علمی دانشگاه سعی شده است خود را تابع اختلافات و مسائل سیاسی نکنیم اظهار داشت: مهم ترین ضربه ای که به نظام مقدس جمهوری اسلامی خورده، ایجاد شکاف در بین بخش های مختلف جامعه بوده است.

 اولیاء گفت:هنر ما این است که بتوانیم با هر نوع گرایش سیاسی در کنار یکدیگر کار کنیم، تفاوت ها را کنار هم بگذاریم و و در جهت پر کردن شکاف ها تلاش کنیم.

رییس دانشگاه یزد تصریح کرد: باید روحیه نقد و نقدپذیری را در دانشجویان تقویت کنیم چرا که آنان آینده سازان و مدیران آینده این کشور هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر