کد خبر: 664635
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوشهر
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوشهر گفت: دانش آموزان رزمندگان و افسران جنگ نرم بوده و باید در این راه با تمام توان جلوی حملات فرهنگی دشمن ایستادگی و مقابه کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوشهر گفت: مقوله فرهنگ مقوله ای گسترده تر و مهمتر از این است که ما بگوییم چرا بانوان طرض پوشش و حجابشان فرق کرده است.

سرگرد عبدالرضا دشتی با تکید بر اینکه فرهنگ را نباید محدوده مسائل کوچک کرد، افزود: دشمنان با تمام توان و امکانات نتوانستند در جنگ سخت بر ما مسلط شوند به همین خاطر شیوه جنگ را عوض کردند تا شاید از طریق مبارزه نرم بتوانند بر ما مسلط شوند.

دشتی شهدای زن را در هشت سال دفاع مقدس قابل توجه ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: دانش آموزان رزمندگان و افسران جنگ نرم بوده و باید در این راه با تمام توان جلوی حملات فرهنگی دشمن ایستادگی و مقابه کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوشهر گفت: دانش آموزان رزمندگان و افسران جنگ نرم بوده و باید در این راه با تمام توان جلوی حملات فرهنگی دشمن ایستادگی و مقابه کنند. دشتي اظهار داشت: دانش آموزان دختر و پسر در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی بدون هیچ چشمداشت و دستمزدی فعالیت می کنند.

وی تاکید کرد: باید شیوه دفاع را در مقوله های مختلف بخصوص فرهنگ اسلامی را در مقابله با دشمنان و جنگ نرم تغییر داده و بصورت کاملا تهاجمی به سوی دشمن هجوم بریم.

دشتي به وظایف اصلی دانش آموزان در حال حاضر اشاره و تصریح کرد: کار و تلاش، تحصیل، تهذیب، وقت و موقعیت شناسی، بصیرت افزای، رعایت عفاف و حجاب و ورزش از وظایف اصلی دانش آموزان می باشد.

وی ماهواره را عقرب سیاه گوشه خانه های جامعه ایران اسلامی و پرچم شیطان توصیف کرد و تاکید کرد: اگر می خواهید زنگی موفق و مطابق قوانین اسلامی داشته باشید روی این مساله کار کنید.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر