کد خبر: 664148
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۷
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه شبکه‌های ماهواره‌ای را یکی از خطرناک‌ترین ابزار دشمن برای اشاعه فساد و فحشا در جامعه بیان کرد.
احسان شکری نیا
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه شبکه‌های ماهواره‌ای را یکی از خطرناک‌ترین ابزار دشمن برای اشاعه فساد و فحشا در جامعه بیان کرد.

به گزارش خبرنگار جوان در کرمانشاه حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا گودرزی در همایش روز قشر بسیج جامعه زنان، اظهار داشت: جنگ دشمن با ایران اسلامی از جنگ سخت وارد عرصه جنگ نرم شده است.

گودرزی با اشاره به اینکه جنگ نرم ابعاد پیچیده‌ای دارد، بیان داشت: دشمن از جنگ نظامی و اقدامات فیزیکی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ناامید شده است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن با راه‌اندازی جنگ نرم درصدد به انحراف کشاندن جوانان و ضربه زدن به انقلاب است، ادامه داد: دشمن در جنگ نرم با تمام توان و با به‌کارگیری تمام ابزار و امکانات خود، افکار افراد جامعه را به آلودگی می‌کشاند.

به گفته مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه، شبکه‌های ماهواره‌ای یکی از خطرناک‌ترین ابزار دشمن برای اشاعه فساد و فحشا در جامعه است.

این مسئول پخش برنامه‌های مبتذل، فیلم‌های ترویج‌دهنده بی‌بند و باری و برنامه‌های مسموم را خطری جدی برای فرهنگ خانواده‌های ایرانی بیان کرد و گفت: هدف اصلی شبکه‌های ماهواره‌ای، فروپاشی بنیان خانواده‌های ایرانی و اسلامی است.

وی به نقش بسیار گسترده زنان در تاریخ اسلام و تاثیرگذاری آنان بر ارتقای این دین اشاره کرد و افزود: برگزاری چنین همایش‌هایی می‌تواند نقش مهمی در زنده کردن رشادت‌ها و ایثارگری‌های بانوان در هشت سال دفاع مقدس داشته باشد.

گودرزی با بیان اینکه شهید فوزیه شیردل به‌عنوان شهیده شاخص سال از سوی سازمان بسیح مستضعفین انتخاب شده، تاکید کرد: دختران و زنان جامعه اسلامی با الگوبرداری از گنجینه ارزشمند دوران دفاع مقدس می‌توانند در ارتقای سطح آگاهی و شناخت جامعه نقش موثری ایفا کنند.

گفتنی است، خانواده شهید فوزیه شیردل و بانوان بسیجی نخبه و زنان بسیجی اعضای شوراها در این همایش با اهدای لوح و هدایایی مورد تقدیر قرار گرفتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر