کد خبر: 663710
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵
فرماندار شهرستان خرم آباد به اتفاق مدير كل بنياد شهيد استان لرستان، مدير كل امور بازرسي استانداري لرستان و جمعي از مسوولان، با سيد نورخدا موسوي جانباز 100 درصد خرم آبادي ديدار کرد.

به گزارش جوان ،ديدار كه در منزل اين جانباز سرفراز صورت پذيرفت، فرماندار خرم آباد در سخناني به مقام شامخ ايثارگران و جانبازان اشاره کرد و اظهار داشت؛ به فرموده حضرت امام خميني (ره)؛ ((جانبازان رهبران اين نهضتند)) و اين جمله از امام راحل (ره) قدر و منزلت جانبازان عزيز را براي همگان روشن و مبرهن ساخته است.
وي خطاب به همسر اين جانباز اظهار داشت؛ خدمت به جانبازان داراي اجري عظيم در درگاه خداوند سبحان بوده و وجود افرادي مانند شما باعث زنده شدن ارزش ها و ياد و خاطره شهدا، جانبازان و ايثارگران است و شما مفتخر به پرستاري از يكي ازرهبران اين نهضت گرديده ايد.
خجسته پور گفت؛ صبر و استقامت و پرستاري هاي شما از اين جانباز سرافراز نمونه اي از رأفت و مهرباني بانوان مسلمان و يادآور گوشه اي از استقامت صبر و پرستاري حضرت زينب (س) در واقعه كربلاست.
در ادامه اين ديدار خانم كبري حافظي همسر جانباز 100% سيد نورخدا موسوي با تشكر از حمايت هاي مسوولين از خانواده اين جانباز، گزارشي از مسائل و شرايط ايشان را به حاضرين ارائه کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار