کد خبر: 663371
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
معاون استاندار و فرماندار کاشان با تاکید بر جایگاه نقد در این شهرستان گفت: نقد باید کارگشا، منصفانه و برای رفع مشکلات جامعه باشد.
هادی مومنی راوندی

 ابوالفضل صدرائیه در نشستی صمیمی با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه ها نیز به عنوان نقد کننده جامعه باید انتقادپذیر هم باشند.

وی از مردم کاشان به عنوان انسان هایی فهیم، شریف و هوشمند یاد کرد و افزود: مردم عملکرد دستگاه های اجرایی کاشان را رصد و قضاوت می کنند.

وی با بیان اینکه همه مدیران و مسوولان باید پذیرای نقد باشند، تاکید کرد: نقد نباید جناجی، گروهی و یا ابزاری برای تضعیف دستگاه ها و مدیران باشد.

صدرائیه، شان و رسالت خبرنگاران و رسانه ها را در جامعه بسیار مهم دانست و تصریح کرد: به همین علت نشست با خبرنگاران و اصحاب قلم را نقطه نهایی دیدارهای خود در شهرستان قرار داده است.

وی خبرنگاران را صاحبان اندیشه و فکر دانست و خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی به افکارعمومی در جامعه کار هر کسی نیست، بلکه از افراد فهیم جامعه بر می آید.

معاون استاندار اصفهان گفت: متاسفانه برخی مدیران کاشان هنوز به جایگاه واقعی خود واقف نیستند و نمی دانند که جایگاه مدیریت در این شهرستان مانند دیگر شهرستانهای کوچک استان نیست.

صدرائیه تصریح کرد: برخی مسائل کلان و پروژه ای کاشان به اصفهان مرتبط می شود و به این موضوع واقف هستیم، اما مسائل جاری شهرستان به مدیریت ضعیف برخی دستگاه های اجرایی شهرستان برمی گردد و نباید آنها را به مرکز استان ارتباط دهیم.

فرماندار کاشان یادآور شد: موضوع اصفهان برای این شهرستان پوشش شده و برخی مدیران کاشان که در کارهای جاری خود مانده اند آن را به اصفهان ربط می دهند و این نگاه و طرز تفکرغلطی است.

وی از برخی مدیران کاشانی به عنوان ˈمدیران توسعه ایˈ یاد کرد و گفت: کارایی این گونه مدیران حداقل سه یا چهار سال است، اما متاسفانه مدیریت در کاشان موروثی، جناحی و گروهی شده است.

در این دیدار خبرنگاران مشکلات و دغدغه های حوزه اطلاع رسانی کاشان را بیان کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر