کد خبر: 661958
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت : تاکنون 84 شیر هیدرانت در سطح شهر کاشان نصب شده که 5 دستگاه آن مربوط به سال جاری می باشد .
هادی مومنی راوندی

مجتبی ولی پناه با بیان این مطلب افزود : با انجام طرح مطالعاتی و معیارهای مورد نیاز ، جهت مکان یابی شیرهای هیدرانت آتش نشانی شامل : ( مقدار آب مورد نیاز با توجه به بار حریق ، نوع ساختمانها از لحاظ مقاومت مصالح در برابر حریق ، اندازه ساختمانها ، کاربری ساختمانها و حریق های تهدید کننده ساختمانها ) بهترین نقاط برای نصب شیرهای مذکور در سطح شهر جانمایی شده است .

ایشان خاطرنشان کرد ، در حال حاضر در شهر کاشان تعداد یکصد عدد شیر هیدرانت مورد نیاز می باشد که تاکنون 84 عدد از آن نصب گردیده و سازمان تصمیم دارد با در نظر گرفتن استاندارد جهانی ( هر سه هزار نفر یک شیرهیدرانت ) تا پایان سال جاری نسبت به مابقی آن نیز اقدام نماید .

وی درادامه ضمن تشکروقدردانی ازشهرداری وشرکت آب وفاضلاب درهمکاری باسازمان آتش نشانی در خصوص نصب شیرهای مذکور یادآور شد هزینه تهیه و اجرای هر شیر بالغ بر 60 میلیون ریال هزینه دربر داشته که از شهروندان محترم درخواست داریم در حفظ و نگهداری آنها سازمان را یاری نموده و به منظور دسترسی سریع نیروهای آتش نشانی ، از پارک نمودن خودروهای خود در حریم شیرهای هیدرانت خودداری نمایند .  

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر