کد خبر: 661393
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
خطیب نماز عید فطر خرم‌آباد:
حجت‌الاسلام میرعمادی با بیان این‌که عید فطر روز جشن و سرور و روز شادابی و شکوفایی است، افزود: این روز روز وحدت و یکپارچگی مسلمانان و روز مبارزه با طاغوت نفس است.
بهروج

 حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان صبح امروز، هفتم مرداد در خطبه‌های نماز عید فطر ضمن تبریک این عید گفت: عید سعید فطر روز راز و نیاز با خدای متعال و روز عبودیت و بندگی حضرت حق است.

وی با بیان این‌که عید فطر روز جشن و سرور و روز شادابی و شکوفایی است، عنوان کرد: این روز روز وحدت و یکپارچگی مسلمانان و روز مبارزه با طاغوت نفس است.

میرعمادی با اشاره به این‌که پیام نماز عید فطر وحدت سیاسی همه مسلمانان جهان است، گفت: در این روز رسیدگی به کودکان، ایتام، زنان بی سرپرست و اظهار هم‌دردی با مساکین و اقشار ضعیف و نیازمند جامعه سفارش شده است.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: در ماه مبارک رمضان سه عمل مورد تاکید قرار گرفته است که آن سه عمل روزه داری، شب زنده داری و تلاوت قرآن است که این سه عمل را باید در طول سال تکرار کنیم.

وی افزود: اعیاد اسلامی ما مسلمانان علاوه بر جنبه عبادی دارای جنبه سیاسی هستند که در عید فطر دو عمل نظیر نماز و زکات فطره برجسته شده است.

وی با یادآوری این‌که پرداخت فطریه باعث همدردی و رفع مشکلات نیازمندان و فقرا می‌شود، اظهار کرد: امروز برای همه مسلمانان جهان عید است و مسلمانان در حالی عید فطر را جشن می‌گیرند که مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین در غزه زیر حملات صهیونیست‌ها کشته می‌شوند و خانه‌ها، مساجد، بیمارستان‌ها و مدارس آنها به ویرانه تبدیل شده‌اند.
میرعمادی عنوان کرد: ملت ایران امسال در روز قدس پرجمعت تر از گذشته شرکت کردند و همدردی خود را با مردم غزه به نمایش گذاشتند که این خود صحنه زیبایی از وحدت ملت ایران با سایر مسلمانان جهان به ویژه مردم فلسطین بوده است.

امام جمعه خرم آباد اتحاد و بیداری اسلامی را راه‌حل بسیاری از مشکلات مسلمانان دانست و افزود: امروز عراق و سوریه با فرقه جنایت‌کاری به نام گروه تکفیری داعش مواجه هستند که می‌خواهند اسلام را در دنیا بدنام جلوه دهند.

وی با بیان این‌که رفتار آمریکا همانند رژیم صهیونیستی هست و عامل جنایات رژیم صهیونیستی آمریکایی ها هستند، گفت: باید رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را سرلوحه اعمالمان قرار دهیم و مکر و حیله آمریکای جنایت‌کار را بشناسیم.

میرعمادی تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی هر کدام یک لبه قیچی هستند و می خواهند اسلام و مسلمانان را قیچی کنند از این رو وحدت، هوشیاری و غافل نشدن از دشمن باید همیشگی باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار