کد خبر: 661331
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
فرمانده سپاه شاهرود:
فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: دشمن در حال راه‌اندازی کانال‏‌های ماهواره‌ای با نام‏‌های اسلامی مثل شیعه‌نیوز است.

 

عباس مطهری در گردهمایی فرماندهان پایگاه‏های بسیج ادارات شهرستان شاهرود در تالار میلاد نور با اشاره به موضوع دجال‌واره گفت: در طول تاریخ همواره بحث اغوای شیطان مطرح بوده و در هر مرحله و در خصوص هر موضوعی، شیطان برای نیل به اهداف خود اغواگری‏های متعدد و متفاوتی می‏کند تا در پیشبرد مقاصد خویش موفق شود.

وی افزود: امپراطوری رسانه‏ای استکبار با شبکه‏های متعدد ماهواره‏ای و اینترنت که اتفاقاً آسان و وسیع در اختیار مردم قرار داده، هدفش واقعیت‌پنداری موضوعات جعلی، غیرواقعی و ضدارزشی است.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: بر تن کردن و پوشیدن لباس حق بر موضوعی باطل یا جلوه دادن و لباس باطل پوشیدن بر تن موضوعی حق و ارزشی هدف دنیای استکبار در این حوزه است.

مطهری با معرفی 2 کتاب «بشقاب‏های مضر بر پشت بام» و «بشقاب‏های سمی» به موضوع اهداف ماهواره و تاثیرات کانال‏های ماهواره‏ای پرداخت و گفت: این اهداف و تاثیرات را می‏توان در سه محور مطرح کرد که اول ازدیاد و گسترش ناگهانی شبکه‏های ماهواره‏ای بوده و اکنون سه هزار شبکه ماهواره‏ای قابل دریافت است.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: به وجود آمدن کانال‏های ماهواره‏ای با نام‏های اسلامی مثل شیعه‌نیوز و ...، تبلیغ سبک زندگی غربی خصوصاً غربی کردن خانواده‏های اسلامی و زدودن اصالت اسلامی از خانواده‏ها از اهداف دیگر ماهواره است

مطهری تاکید کرد: شروع خیانت، بی‌دینی، کم‌رنگ کردن غیرت، کم‌رنگ کردن اصالت‏های خانوادگی، از بین بردن قبح و خارج کردن خانواده از قید مذهب اهداف متفاوت دیگری است که شبکه‏های ماهواره‏ای به دنبال آن هستند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: باید مراقب این دجال‌واره عصر حاضر باشیم و بدانیم که اگر می‏خواهیم از شر ماهواره در امان باشیم باید از آن دوری کنیم و دیگران را نیز از این کار با توجیه منطقی باز داریم.

گفتنی است، در این گردهمایی بیش از 80 نفر از فرماندهان پایگاه‏ها و مسئولان ادارات و فرماندار و معاون و امام جمعه شاهرود حضور داشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر