کد خبر: 660768
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰
به مناسبت راهپیمایی روز جهانی قدس
کانون بصیرت بسیج دانشجویی استان بوشهر طی پیامی قدردانی خود را از حضور حماسی و شور انگیز ملت ایران و بخصوص ساحل نشینان مرزبان بوشهر به شرح ذیل صادر کرد.
کانون بصیرت بسیج دانشجویی استان بوشهر طی پیامی قدردانی خود را از حضور حماسی و شور انگیز ملت ایران و بخصوص ساحل نشینان مرزبان بوشهر به شرح ذیل صادر کرد.

در این پیام آمده است: امروز هم راهپیمایی روز قدس همچون سالهای گذشته پرشور و خروش برگزار شد و مردم دلاور استان بوشهر همگام با مردم دیگر نقاط ایران و جای جای جهان با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری از دفاع ملت شریف ایران از مظلومان عالم را ثبت کرد تا جهان استکبار بداند که ملت ایران اجازه نخواهد داد که ظالم ظالمان عالم بدون پاسخ بماند.

در این نوشتار ذکر شده: امروز مردم شریف بوشهر نشان دادند که پشت سر رهبر شجاع خود ایستاده اند تا نگذارند آرمان آزادی فلسطین در میان هیاهوی بوق های رسانه های صهیونیسم جهانی و حامیان بی شرم او گم شود سالهای سال است که چشم آزادگان جهان رو به سوی ایران اسلامی است تا ندای استکبار ستیزی را از لبان مبارک رهبر مسلمانان جهان بشنود و آن را سلوحه راه خویش قرار دهد.

در ادامه آمده: این حضور شور انگیز پیامی بود به سرکردگان استکبار جهانی تا فراموش نکنند که پیام نابودی اسرائیل که خمینی روح خدا چند دهه پیش فریاد زد هنوز زنده و پا برجاست تا آن که نابودی این رژیم جعلی هرچه زودتر فرار رسد و خط بطلانی بر طرح شیطانی نیل تا فرات کشیده شود.

اعضای کانون بصیرت بسیج دانشجویی استان بوشهر یاد آور شدند: مردم دلاور ایران در این روز پیام بلندی را به گوش کاخ نشینان سازمان ملل رساندند که آنها شاید به دور از دستورات اربابان آمریکایی خود به وظیفه قانونی خود عمل کنند و جنایات ظالمانه صهیونیست ها را محکوم نمایند.

در این تقدیر و تشکر با اشاره به سکوت رهبران غربی تاکید شده است: جهان غرب باید بداند که سکوت آنها در برابر خون ریزی رژیم کودک کش اسرائیل برایشان گران تمام خواهد شد و مردم مسلمان دیگر بیش از این ظلم و جور ناجوانمردانه آنها را تاب نخواهند آورد و عاقبت جنایتکاران عالم همان است که بر سر گذشتگان آنها آمد و در کمال خفت و خاری به زباله دان تاریخ پیوستند و تاریخ از آنها به زشتی یاد کرد.

در پایان پیام حضور ملت ایران این گونه عنوان شد: پیام حضور امروز ملت ایران در این حرکت بزرگ این است که برای حاکمان صهیونیست و غرب کم کم زنگ انشا به پایان می رسد و زنگ دیگر حساب داریم و این قاتلان ذاتی باید پاسخگوی اقدامات جنایتکارانه خود باشند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Ariful
|
IRAQ
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
0
0
That's a smart way of lonikog at the world.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر