کد خبر: 660712
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
احمد کریمی

دهكده جهاني همان ناكجا آبادي است كه صهيونيزم جهاني سال هاست براي رسيدن به آن نقشه مي كشد و همه تلاش هاي اين قدرت شيطاني براي رسيدن به مقاصد شوم خويش با نام دهكده جهاني است.

دهكده جهاني، سومين هدفي است كه در استراتژي يهود روي آن سرمايه گزاري مي شود. سه هدف كلي يهود براي رسيدن به خواسته ها و آمال 3000 ساله اش به ترتيب زير است:

- هدف اول رسيدن به كشوري مستقل با نام اسرائيل است، بيش از 6 دهه است كه قتل و جنايت اين قوم وحشي در فلسطین جلوی چشم مردم دنيا است. هدفی كه در پروتوکل هایشان به نام"سرزمين موعود" شناخته شده است.

- هدف دوم كه در نقشه رژیم غاصب اسرائيل با دو خط آبي رنگ در بالا و پايين پرچم نشان داده مي شود، نيل تا فرات است. اين هدف موضوعی است که سران سفاک امریکا و رژیم جعلی اسرائیل با نام خاورميانه جديد از ان نام می برند.

- هدف سوم كه در پرچم اسراييل با شكل دو مثلث درهم يا ستاره نشان داده شده است كه شش گوشه آن تداعي كننده شش گوشه جهان است، به دهكده جهاني شهرت يافته است. دهكده اي كه خواه ناخواه نياز به يك كدخدا دارد و آن كدخدا همان اسراييلي است كه سوداي برگشت به حكومت آرماني خويش در زمان حضرت سليمان (ع) را دارد، حكومت و سروري بر همه آدم و عالم ...(برگرفته از کتاب دشمنان مهدویت)

چگونگي ساخت دهكده جهاني

رژیم غاصب صهیونیستی براي ساخت دهكده جهاني سال هاي سال است كه زمينه سازي و تلاش مي كند. تاريخ يهود منحرف شده بعد از رحلت سليمان نبي(ع) به خوبي نشان دهنده آن است كه اين قوم هيچ گاه براي رسيدن به اين هدف دست از تلاش برنداشته است حتي وقتي در ضعف و انزوای شدید به سر مي برده است.

براي ساخت اين دهكده مانند ساخت هر مجموعه ديگري نياز به دو چيز است، يكي نقشه (محور فكري) و ديگري ابزار ساخت (محور امكانات). اسراييل نزديك به صد و اندي سال قبل براي خود نقشه جديدي تعريف كرده است كه تمام اين سال ها نقشه راه و راهنماي اين قوم براي رسيدن به اهداف خودش بوده است. پروتكل هاي 24 گانه دانشوران يهود كه برنامه كاري يهود است براي رسيدن به آرزوي ساختن دهكده جهاني و حكومت بر مردم جهان.

به قسمت كوتاهي از پروتكل شماره 14 توجه كنيد:

  - هنگامي كه حكومت شاهنشاهى ما آغاز شد، همه اديان بايد ازبين بروند، به جز دين ما كه همانا اعتقاد به خداى يگانه است. بى‏شك سرنوشت قوم ما به عنوان قومى برگزيده باوجود خدا گره خورده، وهم اوست كه تقديركارجهانيان را با سرنوشت ماپيوند داده است. لذاريشه هرگونه عقيده‏اى بايد ازبيخ و بن كنده شود. حتى اگر اينكار به انكار وجود خدا كه ما امروزه شاهد آنيم،بيانجامد. اينكار، نه تنها در دوره انتقال حكومت مفيد است. بلكه به سودجوانانى است كه درآينده به تبليغات مذهبى دين موسى گوش فرا مى‏دهند. دينى كه احكامى ثابت وپيشرفته دارد وتمام افراد جهان‌را به اطاعت ما وا مى‏دارد.....

امكانات براي رسيدن به دهكده جهاني

و اما يهود براي پياده كرده نقشه هاي پيچيده و زيركانه خويش نياز به تهيه امكانات بي شماري دارد كه در همه جبهه ها و محور ها بتواند از آنها براي رسيدن به خواسته اش استفاده كند.

پرقدرت ترين و به روز ترين رسانه اي كه در قالب هاي پرطرفدار تصويري توانسته است بيشترين مخاطب را جذب كند، شبكه هاي ماهواره اي هستند. بنا بر آخرين آمار منتشر شده در سال 2011 نزديك به 32 هزار و اندي شبكه در ماهواره پخش برنامه داشته اند. حال اين تعداد شبكه ماهواره اي چه تعداد بيننده را مي تواند براي خود جذب كند ؟

البته در اين رساله كوتاه نمي توانيم تمام محورهاي جنگ رسانه‌اي يهود منحرف را در پهنه گيتي تفسير كنيم. بلكه قصد ما فقط معرفي گوشه اي از تخريب هاي ماهواره ها در اين جبهه به نفع صهيونيزم جهاني است. گوشه‌اي كوتاه با بيان محدودي از مصداق‌هاي آن، براي اشرافي هر چند ساده بر موضوع جنگ نرم يهود در رسانه‌ها...

سرمايه گزاري بي اندازه غربي ها در ماهواره به فهم اهميت اين موضوع بسيار كمك مي كند. براي مثال شبكه فارسي وان با هزينه اي ميليوني از طرف يكي از ثروتمندان يهودي به اسم "رابرت مرداك" استارت زده شد و يا شبكه "من و تو" با سرمايه اي كه دولت انگليس به كار انداخت، افتتاح شد. حالا آيا ممكن است اين رسانه ها فقط براي سرگرمي چند ميليون فارسي زبان مخصوصا داخل ايران توليد برنامه كنند؟ آيا هزينه كردن اين پول ها علت ديگري ندارد؟!

رسانه نياز عصر جديد و يا ابزار صهيونيزم

شايد سوالاتي به اين مضمون ذهن شما را به خود مشغول كند:

آيا همه شبكه هاي ماهواره اي توليد صهيونيست ها هستند؟

آيا بشر منهاي صهيونيزم يعني بشر منهاي شبكه هاي ماهواره اي ؟

آيا با نبود صهيونيست ها ماهواره اي هم وجود نداشت ؟

سوال‌هاي به جايي است. از اين باب كه ماهواره بزرگترين ابزار دست يهود براي رسيدن به دهكده جهاني است شكي نيست. حقيقت اين است كه همه اين شبكه ها اگر توليدات يهوديان را پخش نمي كنند، اما در اين مسير ابزار دست يهوديان شده اند. امروزه سخت افزار اين شبكه ها از هر كجا فراهم شود، نرم افزار آن را يهوديان تامين مي كنند.

ماهواره( دجال واره ) امروزه به زمين بازي يهود تبديل شده است كه هر كس با هر اعتقادي به آن پا مي گذارد در اصل در دام هجوم رسانه اي شبكه اي يهود قرار مي گيرد. با نگاهي به پروتكل هاي يهود اين حقيقت كاملا ثابت مي شود...

پروتکل شماره 12 در مورد مطبوعات می باشد (در زمان نگارش پروتکل ها رسانه معروف مطبوعات بوده است ولی این مطبوعات امروزه شامل همه رسانه های عمومی می شود):

قسمت کوتاهی از این پروتکل:

... اگر تدابیری که در مورد مطبوعات(رسانه ها) اندیشیده ایم، به مرحله اجرا در آوریم، ذهن و فکر یهودیان به تسخیرمان در می آید و آنان وقایع جهان را از پشت عینک های رنگینی که ما به چشم آنها می گذاریم، می نگرند. (البته امروزه با سیطره قدرتمند یهود بر رسانه ها پس از گذشت این همه سال، تقریبا به این هدف نائل شده اند)

ماهواره چگونه شكار مي كند؟

امروزه سيطره يهوديان بر شبكه هاي ماهواره اي به جايي رسيده است كه هر چه آنها بخواهند و اراده كنند به گوش مردم مي رسد و هر نوع تخريبي بخواهند در اين محور انجام مي دهند. روانشناسي پر قدرتي كه پشت برنامه هاي ماهواره اي هست در اين محور بسيار كمك مي كنند. به اعترافی که در پروتکل شماره 9 شده است توجه کنید؟

توجه به خصوصیات و خلق و خوی مردمی که در کشورهای دیگر زندگی می کنند، اهمیت بسیار به سزایی در اجرا و پیاده کردن برنامه هایمان دارد.حرفشان نيز اين است، تا زمانی که افراد بشر طبق الگو و انگاره های تربیتی ما دوباره تربیت نشوند، نمی توانیم برنامه هایمان را در این جوامع مطابق نظر خود پیاده کنیم.

صهيونيزم جهاني، و دست قدرتمند كثيف يهود منحرف از خدا، برنامه‌اش تسخير ذهن‌ها و فكرها و روح‌هاست و بعد از آن سوداي حكومت بر زمين را دارد، از آيات و روايات نتيجه مي‌گيريم كه هيچ وقت به اين اهداف نمي‌رسد اما يادمان باشد، در مسيري كه صهیونیزم غاصب پيش گرفته، اگر چه نتيجه‌اي برايش ندارد، اما در اين مسير قربانيان زيادي را به جهنم مي‌فرستد...

اميد كه در جبهه خداي بزرگ، بر عليه اين جبهه شيطاني، تجهيز عقلي و روحي شويم .


سازمان بسیج رسانه سپاه الغدیر استان یزد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر