کد خبر: 660693
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: دو نفر متهمی که با شلیک یک گلوله ساچمه زنی منجر به قتل دو جوان اهرمی شده بودند در یک عملیات پلیسی شناسایی و دستگیر شدند.
سردار حیدر عباس زاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: در سومین روز تیرماه سال جاری دونفر جوان اهرمی با شلیک اسحله دونفر موتورسوار ناشناس مصدوم، پس از انتقال به بیمارستان فوت نمودند.
وی بیان کرد:بمنظور شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه،پلیس تیم های تخصصی و اطلاعاتی ویژه ای تشکیل داد و افراد متعددی بعنوان مظنون احضار و موردتحقیقات قرار گرفتند.
سردار عباس زاده تصریح کرد: از افراد مظنون 6قبضه اسلحه جنگی و شکاری کشف تا زوایای مختلف این پرونده روشن شد.
وی خاطرنشان کرد:تلاش های شبانه روزی کارآگاهان پلیس منجر به شناسایی فرد 24ساله اهرمی به هویت "وحید" شد که دلالیل و مستندات حکایت از نقش برجسته وموثر وی در قتل داشت.
به گفته فرمانده ارشد پلیس استان این فردبامداد دیروز دستگیرو 5ساعت پس از دستگیری ضمن اعتراف به قتل همدست خود به هویت" مسلم" را نیز معرفی و در همان روز توسط پلیس دستگیر شد.
سردار عباس زاده اظهار داشت: اسلحه سوزنی مورد استفاده درقتل دارای مجوز بوده که بهمراه 145 فشنگ مربوطه و موتورسیکلت بکار رفته درحادثه نیز کشف شده است.
وی در خصوص علت این حادثه گفت:متهمین اعتراف کرده اند که در شب حادثه نزدیکی باسکول فردمقتول مشغول تدخین سیگار بوده اند که توسط دونفر مقتول با یک دستگاه موتوسیکلت مورد تعقیب واقع و در نزدیکی سه راهی گادویی زیر پل به همدیگر برخورد و به جهت ترساندن مقتولین اقدام به شلیک یک تیر به سمت آنها نموده متاسفانه به دلیل نزدیکی فاصله و عدم دید کافی تیر به سروصورت هر دونفر اصابت و منجر به قتل آنها می شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر