کد خبر: 660689
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
پیام آیت الله صفایی بوشهری به مناسبت فرارسیدن روز قدس؛
در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس آیت الله صفایی بوشهری با صدور بیانیه ای اقدامات غیر انسانی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و از آحاد مردم ولایت مدار استان بوشهر جهت حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرده است.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس و ستایش خداوند رحمان را سزاست که یاری کننده مظلومان و وعده دهنده نابودی و هلاکت ظالمان است. سلام و درود خدا بر پیامبر رحمت و ائمه عصمت که پرچمدار هدایت و نماد برپایی قسط و عدالتند.

جبهه استکبار جهانی به سردمداری امریکا و صهیونیسم جنایتکار بین الملل و حامیان ضد بشری در مجامع حقوقی جهانی با جنایات تاریخی خود و تحریف حقایق، شرایط بسیار سخت و خونین تأسف باری در جهان به ویژه در سرزمین های اسلامی ایجاد نمودند و انقلاب اسلامی ایران خورشید بیداری و آغازی الهی برای پایان ظلم و ستم جهانی است.

هم اینک که جنایات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس و حمایت های بی شرمانه جهان استکبار شکل بسیار گسترده ای یافته است و مردم فلسطین از کودکان و کهنسالان و زن و مرد زیر بمباران سلاح های ممنوعه و حملات هوایی و زمینی قرار گرفته اند، بر همگان حمایت از مردم مسلمان فلسطین به هر شکل مقدور لازم و واجب می باشد.

بدین جهت همه مردم گرانقدر و شریف ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار استان بوشهر را در حضوری پر شور و سراسر بصیرت و شعور در راهپیمایی روز قدس 1393 دعوت می‌کنم.

 

صفایی بوشهری

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر

1/مرداد/1393

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر