کد خبر: 660300
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱
سازمان بسیج رسانه استان یزد

بسم الله الرحمن الرحیم

وَنُرِيدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ

با روح پر فتوح بزرگ پرچمدار انسانیت، بیداری اسلامی و تقوای روزگار ما، خمینی کبیر که وجدان خفته بشریت را از چنگال غفلت و استثمار آزاد کرد. بار دیگر روز قدس، روز شکوه وجدان‌های بیدار و روز جهانی انسانیت فرا می‌رسد و ضمیر پاک میهمانان ضیافت الهی را در جلوه کبریایی رمضان به رخ می‌کشد.

روز قدس میراث گران بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دوراندیشی و هوشمندی امام خمینی(ره) است. روز جهانی قدس، نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی و روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز فرياد مسلمانان عليه رژيم اشغالگر قدس و استكبار جهاني، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین، روز تجلي اراده مسلمانان مبني بر تحقق حاكميت مستضعفان بر زمين است. ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی در پدید آوردن روز جهانی قدس، امروز منجر به ابراز وجود و احساس اقتدار ملت‌های حق طلب و آزادی خواه در مقابل قدرت‌های استکباری و استعمارگر در اقصی نقاط عالم شده است. این روشنگری چنان روزگار ما را از تاریکی دجال‌گونه رسانه‌ها بیرون آورده که امروز پرچم رهایی قدس شریف نه تنها به دست اعراب و یا حتی مسلمانان، که بر فراز دست‌های غیر مسلمانان حق‌طلب و انسان دوست، خودنمایی می‌کند، از همین روست که جوانه ناوگان آزادی بر زمین خسته زیتون، حضور فعالان بیدار دل بیداری اسلامی مانند خاری در چشم صهیونیسم امروز، پرده تزویر قدرت‌های استبدادی و استعماری را دریده و حقیقت تازه‌ای را فرا روی جهانیان قرار داده است؛ به طوري كه امروز نقطه ثقل وحدت در جهان اسلام موضوع قدس و فلسطين است. بي شك انقلاب اسلامي مبارزات ضداستكباري و صهيونيستي را در جهان به ويژه در كشور هاي اسلامي تشديد كرد و روند تشكيل جبهه مقاومت را دگرگون ساخت و مانع جدي در مسيرتحقق اهداف توسعه طلبانه مستكبرين عالم به وجود آورد، شاهد عيني آن بيداري اسلامي و سرنگوني مرتجعين وابسته به جبهه غرب است. امروز استكبار جهاني براي كمرنگ كردن اولويت قدس براي مسلمانان، تلاش مي‌نمايد علاوه بر حذف محور مقاومت، انقلاب‌هاي اسلامي منطقه را به سوي دموكراسي غربي با جنگ داخلي و فرقه‌اي سوق دهد تا حيات صهيونيست با اضطراب كمتري سپري شود.

ما فعالان بسيجي رسانه هاي استان یزد بر اين باور هستيم كه تنها راه‌حل مسئله فلسطین نابودي رژیم صهیونیستی و خروج صهیونیست‌های غاصب از سرزمین‌های اشغالی، بازگشت آوارگان فلسطینی از اقصی‌نقاط جهان و برگزاری یک همه‌پرسی فراگیر و آزاد برای تعیین سرنوشت آینده این کشور، با رأی و اراده آنان است و هرگونه راه حل دیگر را ایجاد فرصت برای تداوم حیات اهریمنی رژيم جعلی صهيونيستي و ادامه ظلم و پایمال‌کردن حقوق مسلم فلسطینی‌ها تلقی و آن را محکوم به شکست  و هر گونه مذاكره سازش كارانه با صهيونيست هاي خبيث را خيانت به اسلام و نوعي دهن كجي به خون شهدا مي دانيم. آرمان آزادی قدس شریف و حمایت همه‌جانبه از مقاومت اسلامی فلسطین و تلاش برای محو غده سرطانی را همچنان اولویت اول جهان اسلام دانسته و الگوی مقاومت را یگانه راه مقابله‌ پیروزمند و افتخارآمیز با رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی می‌دانیم.

ما اصحاب بسيجي رسانه هاي استان یزد در قالب رزمندگان نبرد نرم، ضمن گراميداشت روز جهانی قدس، یادگار ارزشمند و تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و بيعت مجدد با آرمان هاي بنيانگذار جمهوري اسلامي و منويات مقام معظم رهبري، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و با اعتقاد كامل به حقانيت ملت مظلوم فلسطين و تاكيد بر غاصب و غیر قانونی بودن رژيم اشغالگر صهيونيستي، حمايت راسخ خود را از مردم مظلوم فلسطين اعلام داشته و ضمن تاكيد بر اين نكته كه رژيم غاصب صهيونيستي با اتحاد و همبستگي امت اسلامي محكوم به شكست و نابودي است؛ اعلام مي‌داريم در روز قدس همگام با ساير اقشار ايران اسلامي در راهپيمايي باشكوه روز جمعه شركت خواهيم كرد و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار دعوت می‌نمائیم با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی باشكوه و دشمن شكن روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند.

                                                                                           والسلام و علیکم و رحمه الله

                                                                                          سازمان بسیج رسانه استان یزد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر