کد خبر: 659891
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
حسن مفیدی :
معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از اعلام فراخوان سومین جشنواره استانی و دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات در استان خبر داد.

حسن مفیدی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در نشستی با کارکنان واحد تبلیغات و مطبوعات این اداره کل از چاپ و انتشار فراخوان سومین جشنواره استانی و دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات در یزد خبرداد.

وی افزود: دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات با حضور استان ن های فارس، یزد و خراسان جنوبی در این استان برگزار می شود.

مفیدی آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را 30 آبان ماه سال جاری اعلام کرد و اظهار داشت: آثار ارائه شده باید درفاصله اول مهر سال 92 لغایت 15آبان سال جاری در یکی از نشریات محلی، سراسری و یا خبرگزاری های دارای مجوز باید چاپ شده باشد.

وی با بیان اینکه هر متقاضی می تواند حداکثر 6 اثر را در بخش های مجزا برای شرکت در این جشنواره ارسال کند افزود: علاوه براین می تواند سه اثر دیگر برای شرکت در بخش ویژه جشنواره ارسال کنند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزدگفت: داوری آثار نیز توسط اساتید دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت ارشاد انجام خواهد شد.

وی درپایان گفت: شرکت کنندگان باید آثار خود رابه صورت پست سفارشی ویا به صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ارائه کنند.

مفیدی در پایان گفت: تقویم اجرایی این جشنواره متعاقبا اعلام می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر