کد خبر: 659890
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
جهت جشنواره فیلم رضوی تولید شد
"حوالی شهر بزرگ مشهد " اثر تولیدی کانون فرهنگی و هنری حضرت رقیه(س) جهت حضور در جشنواره ملی فیلم رضوی کلید خورد.

دومین اثر تولید کانون فرهنگی و هنری حضرت رقیه(س) در عرصه فیلم سازی با عنوان "حوالی شهر بزرگ مشهد "جهت حضور در نهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی کلید خورد.

این فیلم به نویسندگی حمید رضا شهامتی، کارگردانی احسان قانع و تهیه کنندگی حجت فتوحی در کانون فرهنگی و هنری حضرت رقیه(س) در دست تولید می باشد.

مرتضی فخر موسوی و مجتبی لاله زاری به عنوان بازیگر در این فیلم به ایفای نقش می پردازند و فیلمبرداری و تدوین آن بر عهده حمید رضا شهامتی می باشد.

حوالی شهر بزرگ مشهد جهت حضور در بخش فیلم کوتاه نهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی تولید می شود.

بخشی از مراحل تصویربرداری این اثر در مشهد مقدس و مابقی در شهر یزد انجام می شود.

"حوالی شهر بزرگ مشهد " روایت کننده داستان زندگی مردی است که به دلیل تعصبات زیاد مذهبی از خانواده اش دور شده است و در مسیر زندگی خود با مشکلاتی روبرو می شود.

انعکاس نور عنوان اولین اثر تولیدی کانون فرهنگی و هنری حضرت رقیه(س) می باشد که جهت حضور دربخش مستند هشتمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی تولید شده بود.

 لازم به ذکر است؛ در هشتمین مرحله جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی دو اثر از کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد با نام های انعکاس نور در بخش مستند از کانون فرهنگی و هنری حضرت رقیه(س) و مسافر ناخوانده در بخش فیلم کوتاه از کانون فرهنگی و هنری امام رضا(ع) شرکت کرده بودند که موفق به راهیابی به مرحله پایانی این جشنواره شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر