کد خبر: 659005
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷
در ماه مبارک رمضان انجام شد
مديرعامل شرکت توزيع برق لرستان و 70 نفر از پرسنل ستادي و مديريت هاي 1و 2 خرم آباد با حضور در مرکز انتقال خون استان عبادتي ستودني انجام دادند.
بهروج
به گزارش جوان به نقل از روابط عمومی، مهندس بحريني مديرعامل و 70 نفر از پرسنل ستاد ومديريت هاي 1و2 خرم آباد دريک حرکت انسان دوستانه و خدمت به هم نوعان خود در روز يازدهم ماه مبارک رمضان بعد از افطار با اهداي خون خود عبادتي ستودني در راستاي نجات جان انسان هاي هم نوع خود ثبت نمودند.

مديرعامل برق لرستان که باني اين عمل خداپسندانه بود و با دعوت از همکاران گامي ديگر از اهداف فرهنگي و ايثارگونه برداشته وبا توجه به محدوديت هاي اين ماه حماسه اي بزرگ خلق نمودند.

بحريني گفت:با توجه باينکه عده زيادي از شهروندان دراين ماه مبارک استقبال کمتري براي اهداي خون دارند سعي ما بر اين بود که تاحدودي خلاء موجود دراين ماه را جبران کنيم.

وي عنوان کرد: ما اعتقاد داريم اهداي خون آنهم در ماه مبارک رمضان ثواب مضاعف داشته عليرغم اينکه اهداي خون تداوم با شکوه و بيکران زندگي است.

مديرعامل برق استان اظهار داشت: اهداي خون وظيفه ملي ما مسلمانان است و ما با اهداي خون خود راه و روش روشني از زنده بودن و اميد به آينده را براي بيماران خلق مي کنيم .

بحريني تصريح کرد: اهدا کردن خون فقط فوايد يکطرفه نداشته و اين فوايد کاملا دو طرفه است؛ زيرا شخص اهدا کننده خون با اين عمل نوع دوستانه، خود را نسبت به بعضي بيماريها مثل حملات قلبي و حتي سرطان بيمه مي کند.

وي گفت: غلظت خون خود نيز خطراتي را بدنبال دارد که به مهمترين آنها مي توان فشار خون بالا اشاره نمود.
مديرعامل شرکت توزيع برق لرستان افزود:شرکت توزيع مصمم است خود را در همه زمينه ها پيشگام بداند و يکي از اعمال خوب همين اهداي خون است که مابراساس برنامه ريزي انجام شده و با هماهنگي با سازمان انتقال خون استان تصميم گرفتيم بعد از افطار اين عمل شايسته را انجام دهيم.
وي اظهار داشت: من به همکاران خود به عنوان فرشتگان نجات دهنده جان هم نوع خود افتخار مي کنم که بدون هيچ گونه ادعايي داوطلبانه عليرغم حجم بالاي کارهاي اجرايي خود به اين وادي ورود کرده و سعي ما بر اين است که اين مقوله را بصورت يک فرهنگ در سطح استان تحکيم بخشيم.

لذا حضور پرسنل شرکت بعنوان اولين سازمان در سطح استان به صورت يکپارچه و هماهنگ خود دليلي است براين اقدام انسان دوستانه و ما موفق شديم با اين اقدام ضريب امنيت و سلامت جان خود را نيز بالا ببريم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار