کد خبر: 658999
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳
نماینده ولی فقیه در لرستان تاکید کرد:
نماینده ولی فقیه در لرستان، اشاعه فرهنگ ابتذال و بدحجابی را دسیسه دشمنان خواند و گفت: جهت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف برای نسل جوان باید آثار مثبت آن تبیین شود.
بهروج

حجت‎الاسلام سیداحمد میرعمادی در مراسم تجلیل از بانوان محجبه زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان، گفت: امروز دشمنان در قالب دسیسه های مختلف فرهنگ ابتذال و بدحجابی را در جامعه ترویج می دهند.

وی، با تاکید بر ضرورت هوشیاری عموم مسئولان و خانواده ها در برابر دسیسه های دشمنان افزود: باید آثار مثبت رعایت حجاب و عفاف برای نسل جوان و نوجوان جامعه تبیین شود.

حجت الاسلام میرعمادی، با بیان اینکه حجاب و عفاف یک ضرورت دینی است، اظهار داشت: باید بصیرت خانواده ها و نسل جوان جامعه نسبت به دسیسه های دشمنان بالارود.

وی، با اشاره به اینکه فروپاشی خانواده ها و رواج فساد و ابتذال در جامعه از پیامدهای جدی توسعه فرهنگ بدحجابی است، افزود: باید هرچه زودتر با برنامه ریزی مناسب در حوزه حجاب و عفاف برنامه ریزی شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان، خاطرنشان کرد: متاسفانه تاکنون در خصوص حجاب و عفاف و فرهنگ سازی در این حوزه کم توجهی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه کم توجهی به این حوزه تنها راه را برای دسیسه های دشمنان باز می کند، ادامه داد: با نهادینه شدن فرهنگ حجاب و عفاف در بین خانواده ها و نسل جوان سدی محکم در برابر دسیسه های دشمنان ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه حجاب و عفاف یک فریضه تاثیرگذار فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و خانوادگی است، عنوان داشت: متاسفانه در امر حجاب و عفاف کم‌توجهی صورت گرفته و علت آن این است که این مسئله را درست تبیین نکرده‏ایم.

حجت الاسلام میرعمادی، ابراز داشت: با نهادینه شدن فرهنگ حجاب و عفاف سلامت و سعادت خانواده ها و جامعه تضمین می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان، خاطرنشان کرد: کم توجهی به مساله حجاب و عفاف در مسائلی همچون افزایش آمار طلاق و مفاسد اجتماعی موثر است.

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نی نی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
0
0
عااااااااااااااااااااااااااااالی بود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار