کد خبر: 658389
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴
در پی غفلت مسئولین
رسانه به عنوان ابزاری قدرتمند می‌تواند افکار و اعتقادات جامعه را هدف قرار دهد و دنیای غرب و به ‌خصوص آمریکا با شناختی که از رسانه دارند از این ابزار به عنوان سلاح در تخریب افکار عمومی بهره‌ می‌برند.

آمریکا تمام تلاش خود را به کار بسته است تا از شبکه های ماهواره‌ای در راستای اهداف خود و به عنوان ابزار جنگ نرم بهره ببرد و اندیشه مردم دیگر کشورها را مورد هدف قرار دهد.

شبکه های ماهواره‌ای غربی که توسط صاحبان صهیونیستی اداره می‌شوند با برنامه ریزی دقیق و منظم چند سالی است که با پخش برنامه های فارسی زبان، بنیان خانواده‌های ایرانی را مورد هدف قرار داده و با تولید فیلم، مستند و غیره تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا بتوانند جامعه ایرانی اسلامی را به سمت فرهنگ منحط آمریکایی سوق دهند و اخلاقیات را در جامعه از بین ببرند.

آری امروزه شاهد این موضوع هستیم که ایادی غرب به این موضوع که با جنگ رو در رو توان مقابله با مردم ایران را ندارند دست یافته‌اند و جبهه جنگ خود را تغییر داده و از طریق هزینه کردن در ساخت فیلم‌های که اساس آن تخریب فرهنگ اسلامی و شکستن قبح بعضی از مسایل که با فرهنگ و اندیشه اسلامی مغایرت دارد تمام توان خود را به کار بسته اند و از راه‌های مختلف بر هدف خود پافشاری می‌کنند.

متأسفانه در کشورمان با توجه به اینکه هشدارهای جدی و روزانه که بزرگان و صاحبان اندیشه در مورد اثرات مخرب استفاده از ماهواره داده‌اند ولی شاهد ترویج و استفاده از این اسباب جنگ نرم دشمن هستیم.

امروزه توجه به این نکته که اسباب جنگ دشمن در پشت بام خانه‌هاست و دستگاه‌های دولتی که باید خود به عنوان سردمدار مبارزه در این جنگ باشند ولی با کمال تأسف شاهد استفاده این ابزار جنگ دشمن قسم خورده ایران و اسلام در پشت بام مهمان سراهای برخی از دستگاه های دولتی هستیم.

شاهد این ادعا استفاده از ماهواره در مهمان‌سراهای شرکت نفت در جزیره خارک می‌باشد، این در صورتی است که جزیره خارک نماد مقاومت در جنگ نابرابر هشت ساله علیه ایران بوده است.

گفتنی است که این سهل انگاری مسئولین کمک شایانی به آمریکا و غرب و اهداف شوم آنها می‌کند .

این واقعیت تلخ با این توجیه است که نصب ماهواره‌ها برای گرفتن شبکه‌های استانی می‌باشد در صورتی که با روشن کردن آنها اول شبکه‌هایی مانند بی‌بی‌سی و ... که بر طبل جنگ علیه ایران می‌زنند ظاهر می‌شود.

مسئولین محترم باید توجه داشته باشند که نصب این ماهواره‎ها به هر دلیل که باشد کمک به صاحبان صهیونیستی آنان برای از بین بردن تفکر و اندیشه اسلامی و نابود کردن روحیه و تفکر اسلامی و مقاومت است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها