کد خبر: 657948
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
برگزاری دوره های خاص و کوتاه مدت آموزشهای فنی وحرفه ای در ایام تابستان در یزد برگزار می شود.

رئیس اداره امور مؤسسات آزاد کارآموزی استان یزد : در راستای غنی ساختن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در فصل تابستان دوره های کوتاه مدت و خاص از سوی آموزشگاه های فنی وحرفه ای آزاد برگزارمیگردد .

محمدرضا سلطانی با اعلام این خبر گفت : به منظور پر کردن اوقات فراغت و ترغیب جوانان به مهارت آموزی در ایام تابستان دوره هایی که استاندارد آموزشی آنها کمتر از 200 است و همچنین برخی دوره های کوتاه مدت تعریف شده از سوی انجمنهای صنفی آموزشگاههای فنی وحرفه ای آزاد استان، برای دوره های تابستان انتخاب شده اند .

وی افزود : ساعت آموزش وشهریه این دوره ها مشخص بوده و متقاضیان می توانند با مراجعه به آموزشگاههای فنی حرفه ای آزاد ویا وب سایت Http://yazdtvto.ir بخش آموزشگاههای آزاد،قسمت شهریه ،اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب نمایند.

سلطانی ابراز کرد : برخی از دوره هایی که با عنوان دوره های کوتاه مدت ارائه می شود دوره هایی است که بخشی از استانداردهای کامل آموزشی را در بر می گیرد و شهریه این دوره ها بنا بر نفر ساعتی که حضور دارند محاسبه می شود .

رئیس اداره امور مؤسسات آزاد کارآموزی استان هم چنین به برگزاری دوره های خاص در آموزشگاه های آزاد اشاره کرد و افزود : آموزش های خاص به آموزش هایی اطلاق می شود که کارآموز،بخشی از محتوای استاندارد در ساعات و روزهایی که در قرارداد کارآموز آمده است آموزش داده می شود و منجر به صدور گواهی حضور در دوره آموزشی   می گردد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر