کد خبر: 657161
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: اصحاب رسانه در ایجاد تمدن اسلامی که به دنبال تحقق جامعه اسلامی محقق می‌شود، نقش تعیین کننده با درصد اثرگذاری بالا دارند.
سردار محمد شاهرخی در دیدار صمیمی با اصحاب رسانه استان که پیش از ظهر امروز در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسداری از دستاوردهای این انقلاب است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران پدیده‌ای است که با حضور گسترده مردم به پیروزی رسید و استمرار آن نیز در گرو حضور مردم است، اضافه کرد: در تمام عرصه‌هایی که انقلاب از سوی دشمنان با چالش روبرو شده است، مردم در صف اول حضور داشته‌اند و اگر جز این بود نمی‌توانستیم شاهد استمرار انقلاب اسلامی در ایران باشیم.

شاهرخی ادامه داد: اوایل پیروزی انقلاب اسلامی شعارمان این بود که انقلاب اسلامی ایران برای تمام دنیا حامل پیام است و امروز می‌بینیم که ملت‌های مختلف جهان باشدت و ضعف این پیام را دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به این‌که سپاه هر آنچه دارد به دلیل ارتباط عمیقش با مردم است، عنوان کرد: آحاد مردم جامعه که به صورت داوطلبانه برای حفظ دستاوردهای نظام و پیشرفت این نظام مقدس اعلام آمادگی می‌کنند، توسط سپاه سازماندهی می‌شوند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: سپاه شامل قشر خاصی از مردم جامعه نمی‌شود و آن را یک مجموعه نظامی صرف نمی‌دانیم، بلکه سپاه متعلق به آحاد مردم جامعه است.

شاهرخی گفت: کسی که انقلاب و قانون اساسی را قبول داشته و دل در گرو این نظام مقدس داشته باشد، پاسدار انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: معتقد نیستیم که پاسداران انقلاب فقط افرادی هستند که لباس سبز و بسیجی بر تن دارند، بلکه همه کسانی که سربلندی و پیشرفت ملت ایران را بخواهند، پاسدار انقلاب هستند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ابراز کرد: هرکسی به شیوه‌ای عمل کند که عملکردش موجب پیشرفت و تقویت نظام شود، پاسدار انقلاب است، زیرا اقدامش موجب همگرایی هرچه بیشتر ملت شده است.

شاهرخی افزود: دایره مسئولیت و مأموریت سپاه پاسداران استان قزوین تمام نقاط استان را شامل می‌شود، بنابر این به دلیل حجم بالای کار همه دلسوزان نظام باید وارد عرصه خدمت‌رسانی به مردم شوند.

وی اضافه کرد: رسانه‌ها نیز باید آستانه تحمل را افزایش داده و تلاش کنیم همه حرکت‌ها در راستای رسیدن به اعتلای و پیشرفت کشور باشد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: همه افرادی که در راستای پیشرفت کشور تلاش می‌کنند، علی‌رغم تفاوت در روش‌های عملکردی، یک فصل مشترک دارند و آن فصل مشترک ارزش‌های بنیادی انقلاب اسلامی است.

شاهرخی با بیان این‌که اصحاب رسانه از اعضای خانواده انقلاب هستند، عنوان کرد: در یک خانواده ممکن است اختلاف نظر وجود داشته باشد، اما محوریت خانواده حفظ می‌شود.

وی با اشاره به این‌که مطبوعات رسالت سنگینی برعهده دارند، تصریح کرد: زمانی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، دست دشمنان این نظام مقدس از کشور ایران کوتاه شد، بنابر این دشمنی آنها با این نظام مقدس هر روز بیشتر شده و همواره تلاش می‌کنند که انقلاب استحکام پیدا نکند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: وظیفه دولت اسلامی تحقق جامعه اسلامی است و با تحقق جامعه اسلامی قطع‌ یقین تمدن اسلامی نیز محقق می‌شود.

شاهرخی با بیان اینکه زمانی که تمدن اسلامی محقق شود، در برابر تمام مکتب‌های جهان، مکتب اسلامی را در اختیار داریم تا ارائه دهیم، افزود: اصحاب رسانه در ایجاد تمدن اسلامی نقش تعیین کننده‌ای داشته و در این زمینه بسیار اثرگذار هستند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: اصحاب رسانه چشم بیدار این ملت و نظام هستند، بنابر این باید آسیب‌ها و موانع را بشناسند و در راستای رفع آن‌ها گام بردارند.

شاهرخی ادامه داد: مطالبه‌گری با رعایت اصول یکی از اقداماتی است که باید مدنظر داشته باشیم، زیرا در این صورت حریم امن برای کسی ایجاد نمی‌شود و هر کس مسئولیتی قبول کند، باید پاسخگوی عملکرد خود باشد.

وی عنوان کرد: هر نشریه‌ای نماینده یک جریان فکری است، اما تمام جریان‌های فکری یک فصل مشترک دارند و آن هم ارزش‌های بنیادین و منافع ملی است که انقلاب اسلامی با آن شناخته می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: اگر در چارچوب‌ صحبت کنیم، قطع‌یقین حریم‌ها حفظ می‌شود، زیرا اخلاق اسلامی بر بیان و قلم ما حاکم است.

شاهرخی ابراز کرد: به جای آن‌که خدای ناخواسته تلاش کنیم در بین مردم تفرقه ایجاد کنیم، سعی داشته باشیم با حفظ اصول و نگاه فکری گرایشی که داریم برای وحدت و اهتمام بیشتر مسئولان و مردم گام برداریم.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات اقتصادی کشور از دیدگاه کارشناسان اقتصادی تک محصولی است، گفت: بیکاری پنهان در جوامع میزان زیادی از سرمایه ملت‌ها را از بین می‌برد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: قاچاق کالا، فرار از مالیات و کاهش انگیزه کار به دلیل وجود واسطه‌ها عوامل دیگری هستند که موجب بروز مشکلات در اقتصاد جوامع می‌شود و باید این موارد ارزیابی و از رخنه آن در کشور جلوگیری کرد.

شاهرخی یادآور شد: دشمنان این نظام به دنبال ایجاد واگرایی بین ملت ایران هستند و رسانه‌های داخلی و ارزشی می‌توانند در مقابله با آنها همگرایی لازم را بین مردم ایجاد کنند.
پایان پیام/
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار