کد خبر: 656846
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
مديرعامل مجتمع معدني و صنعت آهن و فولاد بافق گفت: ظرفيت توليد ميلگرد در اين واحد صنعتي شهرستان بافق، بالغ بر 550 هزار تن در سال خواهد بود.

سيد محسن ابويي، اظهار داشت: شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق با هدف تکمیل زنجیره تولیدات فولادی خود اقدام به احداث کارخانه نورد میلگرد كرده که عملیات اجرایی ساخت کارخانه و خرید تجهیزات آن از اواخر سال ۱۳۹۱ آغاز شده است.

 

وي با اشاره به آغاز نصب تجهیزات کارخانه نورد فولاد بيان كرد: محصول نهایی این واحد، انواع میلگرد از سایز هشت تا ۳۲ است و ظرفیت تولید کارخانه به سالانه ۵۵۰ هزار تن مي رسد.

ابويي همچنين بر ضرورت همکاری و مساعدت هر چه بیشتر دولت تدبیر و امید با بخش خصوصی برای تسریع در اجرای پروژه فولاد بافق تاکید کرد.

فرماندار بافق نيز در این نشست با تاکید بر ضرورت تسریع در احداث صنایع جوار معدنی بافق، رفع موانع و مشکلات اجرای طرح فولاد و احداث کارخانه نورد میلگرد فولاد بافق را خواستار شد.

سید مهدی طلای مقدم با اشاره به اتمام ذخایر سنگ آهن معادن بافق اظهار داشت: ایجاد صنایع جوار معدنی و تکمیل چرخه فولاد بافق برای اشتغال پایدار و توسعه عمران و آبادانی شهرستان در اولویت است.

وی همچنین بر رفع مشکلات زیرساختی طرح های فولادی بافق از جمله آب، برق و گاز تاکید کرد و خواستار زمان بندی اجرای کارخانه نورد میلگرد فولاد بافق شد.

گفتنی است ؛کارخانه 550 هزار تنی نورد میلگرد فولاد بافق بیش از 55 درصد پیشرفت داشته است که با راه اندازی آن برای بیش از هزار و 500 نفر اشتغال ایجاد می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر