کد خبر: 656484
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
بی توجهی مسئولین حادثه ساز شد
سه روز پیش یکی از دانشجو یان دانشکده فنی حرفه ای پسران بوشهر در مسیر روبه روی دانشگاه (بعد از پلیس راه قدیم –اتوبان بوشهر، برازجان) زمانی که می خواست از اتوبان گذر کند در اثر تصادف به کما رفت.
سه روز پیش یکی از دانشجو یان دانشکده فنی حرفه ای پسران بوشهر در مسیر روبه روی دانشگاه (بعد از پلیس راه قدیم –اتوبان بوشهر برازجان) زمانی که می خواست از اتوبان گذر کند در اثر تصادف به کما رفت.
این دانشجو پس از تصادف به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر منتقل شد، و هم اکنون پس از گذشت سه روز  از حادثه بر اثر جراحات وارده تصادف از کما خارج نشده و پزشکان تمام تلاش خود را جهت بهبود بیمار انجام داده اند.



قابل توجه است، جابه جا شدن  زود به هنگان دانشکده و محیا نکردن امکانات اولیه در مکان جدید دانشکده، باعث بروز این مسئله شده است.
این دانشکده که بعد از پلیس راه قدیم بوشهر در اتوبان بوشهر برازجان قرار دارد، ورودی آن مستقیم در اتوبان بوشهر – برازجان قرار دارد و اگر دانشجویی بخواهد مسیر برگشت به شهر بوشهر داشته باشد، حتما باید از اتوبان عبور کرده و آن طرف اتوبان منتظر ماشین شود.
روزانه چند صد دانشجو از این اتوبان عبور می کنند که همگی در خطر تصادف با اتوموبیل هایی هستند که به سرعت در حال عبور و مرور هستند از همین رو  جان همگی آنها در عبور از این اتوبان در خطر است.
اگر یک پل عابر پیاده در این مسیر برای عبور دانشجویان نصب می شد همچین مشکلی پیش نمیامد.
جا دارد مسئولان استانی و به خصوص مسئولان دانشکده چاره ای  برای این مشکل بیاندیشند تا همانند این دانشجو تصادف دوباره ای پیش نیاید و جان دانشجویان دیگر به خطر نیافتد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر