کد خبر: 656331
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
در محور ارتباطی خرم آباد - پل زال:
فرمانده انتظامی استان لرستان از آتش سوزی یکدستگاه اتوبوس اسکانیا در آزادراه خرم آباد - پل زال خبر داد و گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچیک از مسافران و خدمه اتوبوس آسیبی وارد نشده است.
بهروج

 سردار محمد قنبری افزود: این اتوبوس که از مبدا اهواز به مقصد خرم آباد در حرکت بوده، حوالی ساعت سه بامداد امروز در محدوده ورودی شهر خرم آباد در منطقه بدرآباد دچار سانحه آتش سوزی شده است.

وی در خصوص جزییات این حادثه، اظهار کرد: راننده اتوبوس اسکانیا متوجه بوی دود و سوختگی در داخل خودرو می شود که بلافاصله اقدام به تخلیه مسافران و خدمه از داخل خودرو کرده است.

وی افزود: با تخلیه کامل مسافران از داخل خودرو، اتوبوس اسکانیا دچار حریق و آتش سوزی شده که با حضور نیروهای امدادی و آتش نشانی، حریق خاموش و مهار شده است.

سردار قنبری گفت: دراین حادثه ، اتوبوس اسکانیا به طور کامل و 100 درصد در آتش سوخته که خوشبختانه به دلیل اقدام به موقع راننده، به هیچ یک از مسافران و خدمه اتوبوس آسیبی وارد نشده است.

فرمانده انتظامی استان لرستان افزود: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه و نیروهای متخصص درحال بررسی است که نتیجه بررسی این گروههای کارشناسی، متعاقبا اعلام خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار