کد خبر: 656225
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶
فرماندار فیروزکوه مطرح کرد
فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه برای تقویت فعالیت‌های خود به مساعدت‌‌های مالی استانی نیاز دارد.

 

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه برای تقویت فعالیت‌های خود به مساعدت‌‌های مالی استانی نیاز دارد.

ابوالقاسم مهری  اظهار داشت: مسئولان شهرستان، خواستار ارائه مساعدت‌های مالی از سوی استان تهران برای تقویت برنامه‌های اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه هستند.

وی افزود: توسعه محیط زیست از مسائل مهم و اساسی برای مسئولان در همه بخش‌هاست؛ زندگی پایدار به معنای هماهنگی و سازگاری با طبیعت و حفظ محیط زیست بوده و همه باید در حفظ آن کوشا باشیم.

فرماندار شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: دستگاه‌های دولتی و اجرایی شهرستان فیروزکوه به تنهایی نمی‌توانند مشکلات محیط زیست شهرستان فیروزکوه را برطرف کنند؛ از این رو، خواستار افزایش مساعدت‌های مالی از سوی استان تهران برای اداره محیط زیست شهرستان فیروزکوه هستیم.

وی ادامه داد: مسئولان، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی به تنهایی نمی‌توانند عوامل مخرب در محیط زیست را مدیریت کنند؛ از این رو، از مردم می‌خواهیم برای توسعه و حفظ محیط زیست، ادامه حیات خود و آیندگان از این نعمت طبیعی و خدادادی استفاده بهینه و صحیحی داشته باشند.

مهری بیان کرد: محیط زیست پاک و سالم میراث گذشتگان است و باید در حفظ و نگهداری آن به عنوان میراثی ارزشمند برای نسل های آتی کوشا باشیم.

وی عنوان کرد: رسانه‌ها می‌توانند اهمیت حفظ و توسعه محیط زیست و حیات‌وحش را به عموم مردم آموزش و آگاهی دهند؛ به ارمغان آوردن محیطی سالم و پاک برای زندگی سالم با مشارکت مردم و مسئولان میسر و ممکن خواهد بود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه مطرح کرد: صاحبان صنایع در شهرستان فیروزکوه باید نسبت به نصب سیستم فیلتراسیون و تصفیه فاضلاب در شهرک‌های صنعتی فیروزکوه اقدام لازم را انجام دهند.

مهری گفت: برای کمک به داشتن هوایی پاکیزه‌‌تر در شهرستان فیروزکوه، فضای سبز محوطه واحدهای صنعتی باید توسعه یابد.

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر