کد خبر: 654887
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵
با بهره برداری از معادن منطقه طرود مشکل اشتغالزایی جوانان حل خواهد شد.

استاندارسمنان درجمع مردم روستاهای طرود،بررسی مسائل و مشکلات مردم را وظیفه ای بر دوش مسئولین برشمرد و اظهار امیدواری کرد با کمک مردم و تلاش مسئولین بخشی از این مشکلات برطرف گردد .

محمد وکیلی بر فعال سازی و بهره برداری از ذخایر غنی معدنی منطقه طرود شاهرود تاکید کرد و طرود را یک منطقه بزرگ برشمرد و افزود : این منطقه معادن غنی خوب و بسیار ارزشمندی دارد که نهفته است و جوانان باید تلاش کنند و این معادن را شناسایی و به بهره برداری برسانند .

وی گفت : با بهره برداری از این معادن مشکل اشتغالزایی حل خواهد شد و در این زمینه باید آموزش فنی و حرفه ای آموزشهای لازم فنی را به جوانان ارائه کند تا این جوانان نیروی کا ر واحدهای تولیدی و معدنی را از خود منطقه تامین کنند .

استاندار سمنان خواستار تامین زمین برای ساخت مسکن جوانانی که می خواهند در این منطقه زندگی کنند شد و بر ایجاد تعاونی ها در بخش معادن ، توانمند سازی خانواده ها ، بررسی مسائل و مشکلات روستاها در بحث آب شرب و کشاورزی، مصرف بهینه آب و تامین آرد اهالی تاکید کرد .

قابل ذکر است دهستان طرود با 3500 نفر جمعیت و 889 خانوار در بخش مرکزی شاهرود واقع شده که روستای طرود 481 خانوار و 1866 نفر جمعیت دارد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار