کد خبر: 654732
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴
برای خیلی از کشتی‌گیران انتخابی مجدد گذاشتند
دارنده مدال‌های برنز کشتی آزاد جهان و المپیک گفت: یکی از اعضای شورای فنی در جلسه این شورا گفته بود من از کشتی خداحافظی‌ کرده‌ام، اما اینطور نیست.
احسان لشگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص علل ناکامی‌اش در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد گفت: ای کاش مسابقات در قزوین برگزار نمی‌شد چون استرس زیادی برای من داشت. 2 روز قبل از مسابقات درگیر میزبانی از دوستانی بودم که آمده بودند و برای هماهنگی و برگزاری مسابقات در شأن استان، تلاش می‌کردم.

وی ادامه داد: متأسفانه روز مسابقه هم بدنم جواب نداد. در این سال‌ها به هر مسابقه‌ای که اعزام شده‌ام با دست پر بازگشتم، اما در این رقابت‌ها هر کاری کردم بدنم جواب نداد؛ مثل اینکه 5 نفر از پشت من را می‌کشیدند. با ضیایی و جوکار قبلا چندین بار کشتی گرفته بودم و مشکل خاصی نداشتم، اما شرایط بدنی‌ام روز مسابقات خوب نبود و بدنم جواب نداد. جو مسابقات خیلی سنگین بود و به جای قبل از مسابقه، در حین مسابقه دچار استرس شدم. بعد از باخت در کشتی اول دیگر نتوانستم خودم را جمع کنم.

دارنده مدال برنز المپیک با بیان اینکه از کادرفنی خواهش می‌کنم فرصتی دوباره به من بدهد، گفت: چندین سال است که برای کشتی زحمت می‌کشم و در تمام فراز و نشیب‌ها، بی‌پولی‌ها و جایزه ندادن‌ها در کنار کشتی بوده‌ام و در هر میدانی که گفته‌اند کشتی گرفته‌ام. برای خیلی از کشتی‌گیران آزاد و فرنگی شورای فنی شرایطی را فراهم کرده است تا دوباره فرصت پیدا کنند.

لشگری ادامه داد: از شورای فنی می‌خواهم این فرصت را به من هم بدهند تا با حضور در یک تورنمنت با نفرات برتر این وزن کشتی بگیرم. من باخته‌ام و هیچ حرفی هم ندارم؛ خیلی هم بد کشتی گرفتم، اما این شرایط برای هر کشتی‌گیری پیش می‌آید و آن روز، روز من نبود. اما کنار گذاشتن من به این راحتی منصفانه نیست.

دارنده مدال برنز جهان تصریح کرد: برای خیلی‌ها مسابقه انتخابی گذاشتند، برای من هم این کار را انجام دهند. هر کجا که بگویند کشتی می‌گیرم. یکی از اعضای شورای فنی در جلسه این شورا گفته بود من از کشتی خداحافظی کرده‌ام، اما اینطور نیست و شرایط سنی‌ام به گونه‌ای است که نه تنها تا المپیک برزیل بلکه تا المپیک بعدی هم می‌توانم کشتی بگیرم. همینجا اعلام آمادگی می‌کنم و از شورای فنی خواهش می‌کنم در تصمیم خود تجدیدنظر کند.

لشگری خاطر نشان کرد: در کشتی فرنگی در 5 وزن و در کشتی آزاد در سه وزن قرار است انتخابی مجدد برگزار شود؛ به من هم این فرصت داده شود. کشتی‌گیری نبوده‌ام که در اختیار کادر فنی نباشم و برای کشورم افتخار کسب نکنم. بعد از المپیک در 12 مسابقه شرکت کردم و نباید با یک باخت من را به راحتی کنار بگذارند. حذف من به این راحتی کم لطفی است. خواهش می‌کنم تجدید نظر کنند چون اگر احساس کنم شرایطش را ندارم خودم می‌روم.
پایان پیام/
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر