کد خبر: 653550
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
فرماندار دماوند:
فرماندار شهرستان دماوند گفت: سرانه‌های گذشته حوزه سلامت موجب نگرانی بود؛ زیرا بسیاری از خانواده‌ها توان زندگی خود را برای رفع بیماری هزینه می‏کردند

فرماندار شهرستان دماوند گفت: سرانه‌های گذشته حوزه سلامت موجب نگرانی بود؛ زیرا بسیاری از خانواده‌ها توان زندگی خود را برای رفع بیماری هزینه می‏کردند.

به گزارش خبرنگارجوان، ناصر محمودی‌فرداظهار کرد: حضرت علی (ع) دارای شخصیتی هستند که شیعه به ایشان افتخار می‌کنند.

وی اضافه کرد: حضرت امیرالمؤمنین (ع) از جایگاه ویژه‏ای در حوزه‌های مختلف برخوردار بودند.

محمودی‌فرد با بیان اینکه حضرت علی(ع) در حمایت از بخش آسیب‌پذیر جامعه و رعایت عدالت تأثیرگذار بودند، افزود: خدمت به جامعه به ویژه خدمت به خانواده‏های زیرپوشش و محروم اقتصادی مهم و ارزشمند است.

فرماندار شهرستان دماوند اضافه کرد: ادارات و سازمان‌هایی وجود دارد که در این زمینه فعالیت می‏کنند؛ اما کسانی هستند که در حوزه‌های اداری نیستند و خیرانی وجود دارند که به محرومان و مستضعفان بدون هیچ چشم‏داشتی کمک می‏کنند.

محمودی‌فرد با قدردانی از خیران این عرصه تصریح کرد: نخستین سالی است که دولت در بودجه خود در بخش سلامت سیاست‏گذاری کرده است.

وی ادامه داد: این امر از اقدامات خوبی است که دولت در بخش یارانه‏ها انجام داده و بخشی از یارانه را به حوزه سلامت هدایت کرده است.

فرماندار شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: سیاست‏گذاری در حوزه سلامت از کارهای مهم و زیربنایی است.

وی با بیان اینکه اجرای سیاست سلامت از اقدامات تأثیرگذار است، افزود: باید در این زمینه کارشناسی و اطلاع‏رسانی صورت گیرد تا مردم نیز در جریان قرار بگیرند و در راستای اجرای این طرح نتیجه‌ حاصل شود.

محمودی‌فرد با بیان اینکه همه مردم به ویژه محرومان اقتصادی از این طرح بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: با این طرح حقوق بیماران و کسانی که در این زمینه مرتبط هستند، ارزشمند می‏شود.

وی تاکید کرد: این امر از اقدامات مؤثر و اساسی است که در اجرای مرحله دوم هدفمندسازی یارانه‌ها شاهد هستیم.

این مسئول با بیان اینکه سرانه‌های گذشته در حوزه سلامت موجب نگرانی بود، اظهار کرد: بسیاری از خانواده‌ها توان زندگی خود را برای رفع بیماری هزینه می‏کردند.

فرماندار شهرستان دماوند اضافه کرد: این اقدامات به موقع سبب شد که مردم در این بخش نگرانی نداشته باشند و بتوانند به راحتی از این امکانات خوب که در کشور در حال اجراست، استفاده کنند.

محمودی‌فرد با بیان اینکه ادارات بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی در بخش کارآفرینی موفقیت کسب کردند، اضافه کرد: با توجه به ارتباط خوب این ادارات در شهرستان دماوند شاهد نتایج خوبی در این بخش هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر