کد خبر: 652267
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳
رئیس جهاد کشاورزی مروست:
رئیس جهاد کشاورزی مروست گفت: با پایان یافتن کار برداشت جو، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن از این نوع محصول از مزارع این منطقه برداشت شد.

رئیس جهاد کشاورزی مروست گفت: با پایان یافتن کار برداشت جو، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن از این نوع محصول از مزارع این منطقه برداشت شد.

 سید اسماعیل یزدانی ، اظهار کرد: سطح زیر کشت اراضی جو این منطقه در این سال زراعی 400 هکتار بوده و در این اراضی سعی بر این بوده که از روش‌های نوین کشاورزی استفاده شود.

وی افزود: میزان برداشت این محصول درهر هکتار سه هزار و 800 کیلوگرم و این میزان از متوسط کشوری بالاتر است.

رئیس جهاد کشاورزی مروست بذرهای کشت شده از سوی کشاورزن منطقه را شامل نصرت‌، کارون در کویر و بذرهای بومی ذکر کرد و افزود‌: مزارع مروست، هرابرجان و ایثار از مهمترین مناطق کشت جو در این منطقه محسوب می‌شوند.

یزدانی عنوان کرد: میزان برداشت جو امسال در این منطقه نسبت به سال گذشته  تفاوت چندانی نداشته است و کشاورزان رقمی تقریبا معادل سال‌های گذشته برداشت کرده‌اند.

رئیس جهاد کشاورزی مروست عنوان کرد: افزایش دانش کشاورزی و بکارگیری دانش‌های نوین از سوی کشاورزان از مهمترین دلایل عدم کاهش در میزان برداشت کشاورزان بوده است.

یزدانی تصریح کرد: مروست از مناطق مهم کشاورزی استان یزد محسوب می‌شود و کشاورزان این منطقه محصولات کشاورزی متعددی را در این منطقه کشت می‌کنند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
0
0
اصلا شهرستانی به نام مروست نداریم اصلاح کنید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر