کد خبر: 651044
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰
رئیس کمسیون عمران، برنامه ریزی وحمل ونقل شهری شورای اسلامی ارومیه از راه اندازی دفاتر خدمات بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده با بهر گیری ازبسته های تشویقی و پیشنهادی به شهروندان درمحلات مختلف شهر ارومیه خبر داد

رئیس کمسیون عمران، برنامه ریزی وحمل ونقل شهری شورای اسلامی ارومیه از راه اندازی دفاتر خدمات بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده با بهر گیری ازبسته های تشویقی و پیشنهادی به شهروندان درمحلات مختلف شهر ارومیه خبر داد.

میرعلی  محمدی گفت: هدف ازراه اندازی دفاتر خدمات نوسازی و بهسازی در محلات ارومیه افزایش مشارکت مردمی در نوسازی و سرعت بخشیدن به نوسازی بافت های فرسوده است.

 وی با اشاره به وجود 417 هکتار بافت فرسوده مصوب با قدمت بالای 40 سال در ارومیه افزود: عمده بافت های فرسوده درمنطقه چهار شهرداری ارومیه واقع شده است.

رئیس کمسیون عمران، برنامه ریزی و حمل ونقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به آسیب پذیری بالای بافت فرسوده شهری به ویژه منطقه 4 ، گفت: علاوه بر بافت فرسوده شهری در مناطقی چون اسلام آباد یک و دو، حسین آباد، علی آباد، کوهنورد و سایر مناطق حاشیه نشین ارومیه توان مقاومت لازم را در مقابل زلزله را نداشته که در این مناطق باید نوسازی و بهسازی با شدت بیشتری دنبال شود.

محمدی با اشاره به مقاوم سازی ساختمان های شهر ارومیه، ادامه داد: هم اینک تمامی ساختمان های شهری ارومیه با همکاری سازمان نظام مهندسی و شهرداری ارومیه از سال 82 به بعد دارای مقاومت لازم در مقابل زلزله بوده و اگر در یک سری از ساخت و ساز های داخل شهری مقوله مقاوم سازی رعایت نمی شود به علت حضور یک سری افراد فرصت طلب در امر ساخت و ساز شهری است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر