کد خبر: 650978
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴
آیین تودیع و معارفه فرمانداران جدید و قدیم شهرستان دهلران با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام و امام جمعه دهلران در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد. امیدعلی سبزی از نیروهای استانداری ایلام محسوب می شود.پیش از این بهزاد علی زاده به عنوان فرماندار دهلران مشغول به انجام خدمت بود.
روح الله جام سحر
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان دهلران با اشاره به ظرفیت های بالای شهرستان دهلران اظهار کرد: دهلران از نگاه کارشناسان و صاحبنظران اقتصادی و صنعتی نه تنها در ایلام بلکه در ایران یک منطقه مستعد با ظرفیت های بسیار بالاست. حتی ظرفیت این را دارد که در سطوح بین المللی مطرح گردد و ما در تلاش هستیم تا دهلران را رو به جلو سوق دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در ادامه افزود: مدیریت جهادی یعنی مدیران باید همانند فرماندهان جنگ جلوتر از همه باشند و عزم ملی یعنی از همه ظرفیت های انسانی اعم از علمی، فرهنگی، هنری استفاده شود.

بهزاد علیزاده فرماندار سابق شهرستان دهلران نیز در این مراسم اظهار داشت: خدا را شاکرم که پس از سال ها خدمتگزاری به مردم شریف و هموطن خود به توفیق بازنشستگی نائل شدم.

وی عنوان کرد: همیشه برای خود تکلیف دانسته ام که جانانه به دنبال دفاع از حق مردم باشم و همیشه از جناح بازی پرهیز نموده ام و هرگز گروه خاصی را در اطراف خود جمع نکردم.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات بهزاد علیزاده در مدت فعالیتش به عنوان فرماندار شهرستان دهلران،امید علی سبزی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

امید علی سبزی در این مراسم با اشاره به برکات وحدت، گفت: آنچه را که کشور و نظام ما را پایدار نگه داشته وحدت است.

وی به مسئولیت جدید خود اشاره نمود و افزود: من این مسئولیت را برای خود یک آزمون می دانم. فرماندار دهلران اظهار داشت: تفرقه نقطه مقابل وحدت است و هرجا تفرقه باشد فقر و شکست به بار خواهد بود و همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید از این فرصت خدمت به مردم به بهترین نحو استفاده کنیم.

سبزی عنوان کرد: انتظار مردم و مطالبه اصلی رهبر فرزانه انقلاب کار و خدمت صادقانه به مردم و به ویژه گروه های محروم و کم درآمد جامعه است و من نیز تمام تلاش خود را برای تحقق این امر بکار خواهم گرفت.

وی به طرح ها و برنامه های خود برای شهرستان دهلران اشاره نمود و گفت: طرح ساماندهی شهر و روستاهای دهلران با تکیه بر مدیریت جهادی از مهمترین برنامه های فرمانداری دهلران خواهد بود و این طرح باعث می شود تا ادارات همیشه در مکان پاسخگویی قرار گیرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر