کد خبر: 650212
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
مدیرعامل شرکت گاز استان یزد خبر داد
مدیرعامل شرکت گاز استان یزد ، از آغاز عملیات گازرسانی به شهرهای فاقد گاز استان یزد تا پایان امسال خبر داد.

علیرضا پیله‌ور با اعلام این خبر اظهار داشت: شهرستان بافق رسما به شبکه سراسری گاز متصل شد وعملیات شبکه داخلی این شهرستان به زودی شروع می‌شود.

وی افزود : هفته آینده گاز به بافق می‌رسد و مردم این شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

پیله ور تصریح کرد: شهرستان بهاباد، ندوشن و نیر هم  در اولویت‌های بعدی شرکت گاز هستند که روزهای آینده انعقاد قرارداد وعملیات گازرسانی به آنها شروع می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در ارتباط با قطعی گاز شهرستان مهریز با بیان اینکه قرار بود این قطعی گاز سه روز طول بکشد گفت: با تجربه و احساس مسئولیت پیمانکار پروژه اتصال شهرستان بافق به گاز سراسری، قطعی گاز مهریز چند ساعت بیشتر طول نکشید.

وی از پیگیری‌های فرمانداری و مسئولان استان یزد و شهرستان مهریز و صبر و همکاری مردم این شهرستان قدردانی تشکر کرد.

پیله‌ور با بیان اینکه در حال حاضر 186 هزار انشعاب گاز در استان یزد وجود دارد عنوان کرد: بسیاری از روستاها در مناطق کوهستانی قرار دارند که نیاز آنها به گاز در فصول سرد سال بسیار حیاتی است به همین دلیل گازرسانی به تعداد زیاد دیگری از روستاها را نیز در برنامه داریم.

وی با بیان اینکه سرعت پیشرفت پروژه‌های گازرسانی ارتباط مستقیم با پرداخت قبوض دارد، تاکید کرد: اگر مردم قبوض خود را به موقع پرداخت کنند، به طور قطع در اجرای پروژه‌ها نیز تسریع می‌شود زیرا یکی از منابع اصلی شرکت گاز، قبوض مشترکان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها