کد خبر: 650005
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
رویکرد اصلی کمیته امداد در بخش فرهنگی ، پیشگیری از آسیبهای اجتماعی است.

رویکرد اصلی کمیته امداد در بخش فرهنگی ، پیشگیری از آسیبهای اجتماعی است.

محمد اکبری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد با بیان این مطلب گفت::  امسال مهمترین محور برنامه های کمیته امداد در اردوگاه امام علی(ع) بنادک سادات توجه به تعالی فکری و فرهنگی خانواده ها و تحکیم نهاد خانواده و اصلاح سبک زندگی مددجویان آنان است.

 

وی با اشاره به چالشهای موجود در روابط اجتماعی افراد اظهار داشت: امسال با توجه به رویکرد کمیته امداد در بحث خانواده محوری، در برگزاری برنامه اردویی در اردوگاه امام علی(ع) نیز تغییرات عمده ای بوجود آمده، در سالهای گذشته فقط دختران تحت حمایت از برنامه های اردوگاه استفاده می کردند اما در تابستان امسال حضور مادران و دختران تحت حمایت را بصورت مشترک در برنامه ها خواهیم داشت.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد گفت: پیام های آموزشی باید با شیوه های جذاب هنری در قالب شنیداری و دیداری به خانواده های شرکت کننده در برنامه های اردویی منتقل شود. 

وی خاطر نشان کرد: در تابستان امسال تعداد یک هزار و 300 نفر از مادران و دختران دانش آموز تحت حمایت از استانهای کرمان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان و فارس طی 13 دوره از برنامه های اردوگاه امام علی(ع) بنادک سادات استفاده می کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر