کد خبر: 648670
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸
قائم مقام کمیته امداد امام (ره) استان خبر داد:
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد از پرداخت 5 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل زکات مستحبی جمع آوری شده در کمیته امداد به مساجد استان یزد خبر داد.

رضا زارع زاده با بیان این مطلب افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 5 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل زکات مستحبی خیّرین از سوی این نهاد به مساجد اختصاص داده شده است.

وی مجموع کمک های دولت در سال گذشته به مساجد را 13 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این کمک ها در قالب حمایت دولت از خیّرین در ساخت و تعمیر مساجد و ساخت خانه های عالم در جوار مساجد هزینه شده است.

زارع زاده اظهار داشت: مساجد می توانند جهت تأمین هزینه های عمرانی خود با جذب کمک های خیّرین در قالب زکات مستحبی و استفاده از کمک های دولت روند عمران و آبادانی مساجد را رونق ببخشند.

وی با اشاره به اجرای طرح های مختلف در کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای جمع آوری زکات اضافه کرد: زکات واجب، زکات مستحبی و پروژه های عام المنفعه، شجره طیبه و غیرو از جمله این طرح ها هستند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با بیان اینکه در مجموع از ابتدای سال جاری تاکنون 20 میلیارد ریال زکات در استان جمع آوری شده است، تصریح کرد: در سال گذشته مبلغ 110 میلیارد ریال زکات از محل طرح های این نهاد جمع آوری شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر