کد خبر: 648024
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸
ازادپور

برق چشمان آنها از دستان خالی ما و قوت قلبهای ما از سنت لایتغیر الهی در نصرت مومنان بود! جانیان سرمست از این دستان خالی در اندیشه جشن پیروزی بودند، آنقدر که قرار مصاحبه در تهران را به خبرنگاران وعده دادند... دشمن غافل بود مثل امروز! آنها در محاسبات دقیق خود ولایتمداری را محاسبه نکرده بودند، خروش ملت را محاسبه نکرده بودند، آنها حسین خرازی، احمد کاظمی، احمد متوسلیان، صیاد شیرازی، حسن تهرانی مقدم، احمد کاوه، محمدابراهیم همت، محمد بروجردی و هزاران هزار شیربچه این مرز و بوم را محاسبه نکرده بودند! آنها هیچگاه عشق بازی با شهادت بچه های تیپ 14 امام حسین، 8 نجف و 27 محمد رسول الله(ص) در عملیات «الی بیت المقدس» را محاسبه نکردند...

3 خرداد 61، کفتاران بعثی زمانی که بیش از 19 ماه در خونین شهر هر شب خروار خروار خواب پنبه دانه می دیدند حتی فکر عقب نشینی از شط العرب – به قول صدام معدوم – را به مخیله اش راه نمی داد. اما ناگهان طنین الله اکبر دلاورمردان قرارگاه قدس، فتح و نصر رویاهای دشمن را در جبهه ای به طول 170 کیلومتر به کابوسی دهشتناک بدل کرد.

در این خروش، حتی استعداد نیرویی بیش از 8 تیپ زرهی، 4 تیپ مکانیزه و 15 تیپ پیاده و نیروی مخصوص، نیز جلودار فرزندان روح الله نبود. الی بیت المقدس سنت الهی بود، نمود عینی آیه شریف «كَم مِّن فِئَةٍ قَلِيلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً كَثِيرَةً بِإِذْنِ اللّهِ» (سوره بقره – آیه 249) بود و خونین شهر را به آغوش وطن بازگرداند، 6000 کیلومتر از میهن اسلامی آزاد شد و در سایه سار آن اهواز، هویزه، سوسنگرد، حمیدیه، طلاییه و شلمچه از تیررس دشمن خارج شد.

خرمشهر آزاد شد و فتح آن در واقع فتح ارزش های اسلامی بود و در این بین کلام معمار کبیر انقلاب ستودنی است که در مقابل همه تجهیزات و نفرات دشمن، ضمن آنکه خاطر مومنان را به قول الله «یدالله فوق ایدیهم» هدایت کرد، آفت غرور را نیز از صفوف سربازان اسلام زدود، جمله ای تاریخی که در قلب هر ایرانی تا به امروز حک شده ،«خرمشهر را خدا آزاد کرد!»

ومن الله التوفیق


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر