کد خبر: 647562
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
برای سومین سال پیاپی؛
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برای سومین سال پیاپی موفق به کسب رتبه برتر کشور شد.

حجت الاسلام علی مصائبی در گفت و گو با خبرنگار جوان آنلاین در ارومیه افزود: هر ساله سازمان اوقاف و امورخیریه برنامه هایی را جهت اجرا به ادارات اوقاف و امور خیریه استان ها ابلاغ کرده و در طول سال با چندین مورد بازرسی عملکرد واحدهای مختلف را بررسی می کند.

وی افزود: بازرسی از عملکرد و نحوه اجرای برنامه های ابلاغی از سوی سازمان در سال 92 چندین بار از سوی بازرسان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور انجام گرفت که آخرین بازرسی در اردیبهشت ماه سالجاری بود.

حجت الاسلام مصائبی با ابراز خرسندی گفت: در سایه تلاش همکاران ستادی و ادارات اوقاف شهرستانها،  اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی امسال برای سومین سال پیاپی موفق به کسب مقام اول کشور شد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های ابلاغی از سوی سازمان همچون تجدید اجارات، اخذ سند، حل اختلافات با منابع طبیعی، برنامه های مالی و همچنین بحث وقف اصلی ترین معیار در رتبه بندی استان ها است.

وی به تلاش همکاران ستادی، معاونان و روسای ادارات اوقاف شهرستانها اشاره کرد و گفت: این موفقیت نتیجه تلاش همکاران مجموعه اوقاف آذربایجان غربی بوده است که برنامه ابلاغی از طرف سازمان را درست انجام داده و با ابتکاراتی که در این زمینه ارائه دادند توانسته ‌اند در این سه سال متوالی امتیاز کافی و برتر را کسب کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی اظهار کرد: در سال 93 نیز سعی می شود طبق برنامه های سازمان به نفع موقوفات، احیاء و حفظ آنها تلاش شود تا ضمن انجام صحیح مسؤولیت های محوله همچنان آذربایجان غربی در رتبه نخست کشور باقی بماند.

وی افزود: کارگروه های برای برنامه ریزی و پیشبرد دقیق اهداف اوقاف و امور خیریه استان تشکیل شده است که انتظار می رود در سالی که به نام مدیریت جهادی وعزم ملی است همکاران با مدیریت فوق جهادی و عزمی راسخ در راستای افزایش موقوفات، آبادانی و عمران موقوفات و همچنین ساماندهی مساجد گام بردارند.

گفتنی است، اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در سال‌های 90 و 91 به صورت متوالی رتبه و امتیاز برتر کشور را کسب کرده و به عنوان استان برتر تجلیل شده است.

امسال اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی برای سومین سال پیاپی حائز رتبه نخست کشور شد و از استانهایی همچون قم پیشی گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر