کد خبر: 647456
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خبر داد !
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر ‌از سرمایه‌گذاری 9 هزار میلیون ‌ریالی در بخش معادن استان بوشهر خبر داد!

عباس تابش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجموع میزان استخراج پروانه‌های صادر شده سالانه 377 هزار تن شامل انواع سنگ لاشه، سنگ گچ، سنگ آهک و واریزه کوهی است.

تابش عنوان کرد: در حال حاضر تعداد معادن دارای مجوز بهره‌برداری در استان بوشهر 208 فقره است که از این تعداد 81 فقره در زمینه استخراج سنگ لاشه، 101 فقره در زمینه استخراج واریزه کوهی و مابقی در زمینه‌های استخراج سنگ آهگ، سنگ گچ، مارن، سنگ نمک و آلویوم فعالیت دارند.

وی میزان سرمایه‌گذاری مجوزهای صادره را مبلغ 342 میلیارد ریال به همراه یک‌هزار و 112 نفر اشتغال اعلام کرد.

تشکیل پرونده‌های تخلفات صنفی در استان بوشهر

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر نیز در خصوص وضعیت نظارت و بازرسی از  84 قلم کالا و خدمات اساسی توسط بازرسان این سازمان طی فروردین 93 گفت: در مجموع پرونده‌های ارسالی به تعزیرات حکومتی در طی این مدت 737 پرونده بوده که ارزش ریالی آنها بالغ بر 35 میلیارد و 109 میلیون ریال است.

ابوالقاسم محمدزاده تعداد پرونده‌های متشکله و ارسالی در خصوص کالاهای اولویت‌دار به‌دنبال اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها را 144 مورد ذکر کرد و افزود:‌ ارزش ریالی پرونده‌های تخلفاتی این گروه‌ها نیز 34 میلیارد و 119 میلیون ریال است که عمده تخلفات در گروه‌های کالایی میوه و تره‌بار، حبوبات، سیمان و آرد و نان گزارش شده است.

این مقام مسئول بیشترین تخلفات را مربوط به گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور و کم‌فروشی عنوان کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر