کد خبر: 646870
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳
دبیر آمر به معروف و ناهی از منکر از سوی مسؤول دفتر بسیج خواهران ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه و فرمانده حوزه 5 عفاف خواهران شهرستان ارومیه مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین در ارومیه، با حضور مسؤول دفتر بسیج خواهران ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه و فرمانده حوزه 5 عفاف خواهران شهرستان ارومیه از حمیرا پاکرو، دبیر ورزش هنرستان عاطفه ناحیه 1 ارومیه تجلیل شد.

طی این مراسم مسؤول دفتر بسیج خواهران ناحیه سپاه ارومیه از بانوی امر به معروف و نهی از منکر قدردانی کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر امری مهم و الزامی در جامعه اسلامی است که باید بر گسترش این امر در جامعه اهتمام ورزید.

وی بااشاره به اینکه امروز امر به معروف و نهی منکر در جامعه ما بسیار کم‌رنگ شده است، افزود: اگر امر به معروف و نهی منکر کم رنگ نبود طلبه ناهی از منکر به شهادت نمی رسید.

حمیرا پاکرو ، دبیر ورزش هنرستان عاطفه با با بازگویی حادثه رخ داده و با بیان اینکه چندی پیش در یکی از خیابان های ظطح شهر ارومیه به دلیل امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه تمامی مسلمانان بویژه در عصر کنونی است و نباید از این واجب فراموش شده غفلت کنیم.

وی ادامه داد: شأن حضرت زهرا (س)بسیار بالا است و ایشان الگوی همه انسان ها هستند و ما امروز بیش از هر زمان به الگوگیری از وی نیاز داریم .

پاکرو با بیان اینکه حضرت فاطمه (س)جایگاه بسیار بالایی نزد خداوند و نیز حضرت محمد (ص) داشت اضافه کرد: باید دید که آیا جایگاه و شأن حضرت فاطمه (س) حفظ شده است یا نه؟

وی با بیان اینکه امسال سال فاطمی است، خاطر نشان کرد: باید تربیت فاطمی و نوع دوستی فاطمی در زندگی ما راه پیدا کند و آن موقع است می‌توانیم بگوییم که این بانوی بزرگوار الگوی ما است.

بانوی امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه اگر در جامعه ای امر به معروف و نهی ازمنکر نباشد مانند بدنی است که استخوان ندارد، گفت: نباید از هوای نفس پیروی کرد، نفس همیشه فرمانده بدی هاست و باید در نظر داشت همه انسان ها دارای هوای نفس هستند.

وی افزود: همان گونه که محیط زیست نیاز به پاکیزگی دارد روح انسان نیز با امر به معروف و نهی از منکر پاکیره ماند ه و جامعه را به نابودی نمی کشاند ؛جامعه ای که دارای امر به معروف و نهی از منکر است همیشه پویا است چراکه در این گونه جوامع مردم با دعوت یکدیگر به خوبی ها و نهی از بدی ها به تحقق جامعه آرمانی کمک می کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر